خبرگزاری کار ایران

شهداب دومین فینالیست لیگ برتر والیبال/ اسماعیل نژاد در رده بندی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۵۰۰

تیم شهداب یزد با کسب دومین پیروزی برابر پاس گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان به فینال صعود کردند تا حریف لبنیات هراز آمل در دیدار نهایی این رقابت‌ها باشند.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان امروز (جمعه 12 اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در دومین مسابقه تیم‌های پاس گرگان و شهداب یزد برای دومین بار در این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند در حالی که شهداب در دیدار دور رفت سه بر صفر به پیروزی رسیده بود.

تیم شهداب یزد در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید تا با کسب دومین برد متوالی برابر نماینده گرگان، فینالیست شود.

نتایج هر ست را در زیر می‌خوانید:

ست اول: پاس گرگان 29- شهداب یزد 27

ست دوم: 13 بر 25

ست سوم: 25 بر 19

ست چهارم: 16 بر 25

ست پنجم: 16 بر 18

در دیگر مسابقه دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان تیم لبنیات هراز آمل موفق به شکست پیکان شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا با شهداب یزد برای کسب جام سی‌وششم روبرو شود.

مسابقه رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان به صورت تک بازی ساعت 14:30 روز سه‌شنبه 16 اسفند برگزار می‌شود و دیدار فینال نیز ساعت 18 همان روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز