خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال| صعود تاریخی پاس گرگان به نیمه نهایی/ اسماعیل نژاد مقابل شهداب

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۸۹

پاس گرگان با درخشش امین اسماعیل نژاد برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب از ساعت 16 امروز و در مرحله سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان، هورسان رامسر در سالن  آزادی  مقابل پاس گرگان قرار گرفت که در پایان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

یاران اسماعیل نژاد در سه ست متوالی پیروز شدند:

ست اول: هورسان رامسر 15 -پاس گرگان 25

ست دوم:  هورسان رامسر 25- پاس گرگان 27

ست سوم: هورسان رامسر 25 - پاس گرکان 23

در این مسابقه که 250 تماشاگر داشت علیرضا گیلانی، حمید حق‌بین، مرتضی اکرمی، مهدی نویدی و علیرضا قریب به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در دیدار رفت، شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان سه بر دو به پیروزی رسیدند و در دیدار برگشت شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان سه بر دو هورسان را شکست دادند تا از نظر برد یک بر یک مساوی شوند و رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی به مسابقه سوم کشیده شود.

تیم پاس گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان که از 10 تا 14 اسفند در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد به مصاف شهداب یزد می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز