خبرگزاری کار ایران

بررسی درخواست باشگاه والیبال هورسان در کمیته استیناف

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۳۰۱

کمیته استیناف فدراسیون والیبال درخواست باشگاه هورسان رامسر درباره رای صادره از سوی کمیته انضباطی برای سرمربی هورسان را بررسی و مفاد آن را تایید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 4 آبان در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و یزد پیگیری ‌شد که دیدار گیتی پسند اصفهان و هورسان رامسر در اصفهان با حاشیه‌هایی همراه بود.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه نهم آبان برای بررسی حاشیه این دیدار برگزار شد و رحمان محمدی‌راد سرمربی هورسان رامسر به یک جلسه محرومیت قطعی و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جلسه کمیته استیناف به درخواست باشگاه هورسان رامسر در 18 آبان تشکیل و با توجه به محتویات پرونده و چگونگی مفاد لایحه اعتراضیه و نیز با لحاظ وقایع تخلفاتی پیش آمده، کمیته استیناف، فسخ رسیدگی را پس از شور اعلام و به شرح ذیل مبادرت به انشاء رأی کرد.

در خصوص تجدید نظرخواهی باشگاه فرهنگی ورزشی هورسان رامسر، با توجه به محتویات پرونده انضباطی و مستندات و مدارک و گزارش اعلام شده و مبانی و استدلال حاکم بر رأی صادره و اینکه از یک سوء، تجدید نظرخواهی از رأی می‌بایست از ناحیه محکوم علیه (محکوم پرونده) صورت پذیرد که در مانحن فیه باشگاه اقدام به اعتراض و تجدید نظرخواهی کرده است، و از جهت دیگر دلیلی که مبین نقض و بی اعتباری رأی صادره گردد، ارائه نشده است، خللی به رأی صادره وارد نیست.

گفتنی است نخستین بخش رأی صادره مبنی بر محرومیت اجراء شده و واجد اجرای مجددّ نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز