خبرگزاری کار ایران

اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن دیدار هورسان و پاس گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۶۰۱

امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم والیبال پاس گرگان عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم هورسان و پاس در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا،  دیدار سوم دو تیم هورسان رامسر و پاس گرگان در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان امروز (پنج‌شنبه چهارم اسفند) در سالن فدراسیون والیبال برگزار ‌شد.

در این دیدار شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا به عنوان سومین تیم مرحله نیمه‌نهایی معرفی شوند.

امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم پاس گرگان با کسب 24 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم هورسان رامسر نیز علیرضا شاه‌علی با کسب 17 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم پاس در مجموع ست‌های این مسابقه 77 امتیاز کسب کرد که شامل 39 امتیاز حمله، 12 دفاع، 4 پوئن سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم هورسان بود.

نماینده رامسر نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 63 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 37 پوئن در حمله، 10 امتیاز در دفاع، یک پوئن سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

تیم پاس گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان که از 10 تا 14 اسفند در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد به مصاف شهداب یزد می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز