خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان به بخش عمومی منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۷۸

رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان خبر انتقال سجادی به بخش عمومی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسین صمدی‌نیا در پیرامون آخرین وضعیت وزیر ورزش، اظهار داشت: خدا را شاکریم با تلاش همه همکارانم در حوزه درمان از جمله پزشکان و پرستاران و‌ دعای خیر مردم و خانواده مکرم ایشان،   حمید سجادی بعد از ظهر امروز به بخش عادی منتقل شدند.

وی با روبه بهبودن خواندن شرایط عمومی وزیر ورزش و جوانان گفت: دکتر سجادی امروز توانست بدون کمک حرکت کند، غذای معمول را میل کند و آزمایش‌های انجام شده حاکی از شرایط جسمانی بسیار خوب ایشان است.

پزشک معالج سجادی با تاکید براین موضوع که مراقبتهای پزشکی و پرستاری ایشان انجام می شود، بیان کرد: فعالیتهای باز توانی وبرنامه‌ریزی‌های درمانی تا زمان صلاحدید پزشکانش تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت تا ان‌شاءالله از بیمارستان ترخیص شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ورزشکار بودن دکتر سجادی را در روند درمان و سلامتی‌شان بسیار مهم دانست و گفت: از دوستداران ایشان میخواهم برای بهبودی کاملشان دعا کنند.

وی در پایان گفت: بهترین خبر برای خانواده ورزش و جوانان این است که دکتر سجادی به بخش عمومی منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز