خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش: در موارد ضروری از سجادی کسب تکلیف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۲۰

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، سید هادی قره سید رومیانی گفت: الحمدالله حمید سجادی با دعای مردم و زحمات کادر پزشکی وضعیت خوب و مطلوبی دارد و ان‌شاءالله به زودی شاهد حضورش در وزارتخانه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در صورتی که در امور وزارتخانه موارد ضروری پیش بیاید که لازم باشد حتما نظر وزیر ورزش اخذ شود، از او کسب تکلیف می‌شود و در این چند روز در برخی موارد چنین رویکردی وجود داشته است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سجادی به شدت از حضور در بین مردم خوشحال می‌شد و آمار حضورهای مردمی و بازدیدهای وی نشان از روحیه مردمی و عدم پشت میزنشینی او است. او وزیر کارتابلی و پشت میزنشین نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: وزیر و همراهان در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم با این سانحه روبرو شدند. الحمدالله سرعت بهبودی او رو به رشد است.

قره سید رومیانی گفت: همه ما باید دعا کنیم که ان‌شاءالله سلامتی کامل برای او و همراهان حاصل شود و به‌زودی شاهد حضورش در وزارتخانه باشیم.

وی تصریح کرد: سجادی از نمایندگان مجلس هم که در اوج کار بودجه همواره از طرق مختلف جویای احوالش بودند، ویژه تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز