خبرگزاری کار ایران

غلامی: تیم مغرور 7 یا 8 موقعیت ایجاد نمی‌کند/ به مدیریت باشگاه قول 300 میلیاردی دادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۸۳

مدافع تیم استقلال بعد از تساوی این تیم مقابل نساجی واکنش نشان داد.

عارف غلامی بعد از توقف استقلال در قائمشهر مقابل نساجی در جمع خبرنگاران گفت: فکر کنم هوادارانی که در ورزشگاه و پای تلویزیون بودند، از بازی تیم ما لذت بردند. ما شانس زیادی برای برد داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. تیم ما از نظر فنی به بلوغ تاکتیکی رسیده است. امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما در فوتبال اینطور اتفاقات زیاد است. 

او ادامه داد: بعد از چند برد متوالی نتوانستیم این بازی را ببریم اما می‌خواهم به یادتان بیاورم این تیم با همه مشکلات همان استقلالی است که همه درباره ناامید بودن از شانس قهرمانی اش حرف می‌زدند. خداراشکر بچه ها همت کردند و کل تیم دست به دست هم دادند و ما الان برای کسب دو جام می‌جنگیم و انشاالله به هدفی که داریم، خواهیم رسید.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال امروز مغرور بازی کرد، گفت:‌تیم مغرور 7، 8 موقعیت گلزنی ایجاد نمی‌کند. کاملا باانگیزه و باهدف وارد زمین شدیم. کلی موقعیت داشتیم اما روی یک اتفاق گل خوردیم. هیچ چیز تمام شده نیست و با این شرایط ادامه می‌دهیم و جلو می‌رویم.

غلامی درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر خاطرنشان کرد: جو استادیوم خوب بود، خداراشکر هردو تیم خوب بازی کردند و تیمی که حاکم بر میدان بود، ما بودیم. متاسفانه شانس با ما یار نبود اما جبران می‌کنیم.

او درباره چمن ورزشگاه گفت: وضعیت چمن نسبت به گذشته خوب بود. نساجی توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و باید قدر این آدم‌های درست را در بخش خصوصی دانست و امیدوارم که نتیجه دلخواه را به دست بیاورند.

غلامی درباره مشکلات مالی استقلال بیان کرد:‌ما در این فصل هم تغییر مدیریت داشتیم و هم مشکلات فراوانی را تا الان متحمل شدیم. خداشاهد است این چیزی که می‌گویم حقیقت دارد و آقابیژن و بچه های دیگر می‌توانند شهادت بدهند. ما قبل از بازی طلبکاران به چند بازیکن تیم زنگ زدند. طلبکار بودند و بچه ها تعهد داشتند به برخی افراد و مشکلات بسیار فراوان است. طلب آقای استراماچونی هم یک پول سنگین است. به مدیریت جدید قول دادند 300 میلیارد در حساب باشگاه است اما نبوده است. ما همه چیز را باید از مدیرعامل بخواهیم اما وقتی از مراحع بالاتر قول می‌دهند و او می‌بیند پولی نیست و از گذشته تعهدات زیادی وجود دارد ما مجبوریم از مسئولان بالارتبه داشته باشیم.

او با اشاره به کمکی که دولت در گذشته به پرسپولیس برای پرداخت پول کالدرون داشت، تاکید کرد:‌بحث ملی بوده و در موارد دیگر آبروی یک تیم ایرانی داشت می‌رفت که دولت و مسئولان عالی رتبه کمک کردند و مشکلات شان حل شد. مدیرعامل ما الان درخواست دارند که پول به باشگاه استقلال قرض بدهند. در صورتی که استقلال به عنوان یک تیم بزرگ و با این همه هوادار نباید به دنبال پول قرضی باشد و باید فکر اساسی شود امیدوارم این مشکلات حل شود. بازیکنان به شدت تحت فشار هستند. هواداران از ما انتظار دارند و ما از مسئولان انتظار دارند.

غلامی در پاسخ به این پرسش که چند درصد تا الان دریافتی داشته‌اند، گفت: درباره دریافتی نمی‌توانم صحبت کنم. برای بازیکنان متغیر است اما مشکلات بزرگ تر وجود دارد. بچه ها آنقدر جنگیدند که 8 امتیاز را جبران کردند و به کورس قهرمانی برگشتیم. کادرفنی با مشکلات زیادی روبه رو بود. همه با هم از مشکلات گذر کردیم.

او در پایان افزود: مسئولان فوتبال مملکت وزیر ورزش است که حال مساعدی ندارد و آرزوی سلامتی برای ایشان دارم. امیدوارم هرکسی به عنوان سرپرست موقت انتخاب می‌شود و هرکسی قول داده که پول در باشگاه است و دوستان مسئولیت را پذیرفتند، همراه باشند و کمک کنند مثل مشکلات قبلی درباره تیم های دیگر هوای استقلال را هم داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز