خبرگزاری کار ایران

سرنوشت کادرفنی فولاد بعد از پایان همکاری با نکونام

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۳۹

بعد از پایان همکاری نکونام، سرنوشت دستیاران او در فولاد متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته بعد از برگزاری جلسه تمرینی فولاد، حمید رجبی از هدایت این تیم خوزستانی استعفا داد. با توجه به اینکه این مربی به عنوان دستیار با فولای‌ها قرارداد امضا کرده بود این پرسش وجود داشت که آیا از مرد شماره یک بودن نیمکت استعفا داده یا به کل از کادرفنی خارج شده است؟

بررسی‌ها حاکی از آن است رجبی روز گذشته پایان همکاری خود را به فولادی‌ها اعلام کرده است و دیگر همکاری با این تیم ندارد.

در مورد دیگر اعضا و دستیاران کادرفنی قرار است مدیران فولاد تشکیل جلسه بدهند. با توجه به اینکه تنها 9 هفته باقیمانده دو طرف تمایلی برای پایان همکاری ندارند. پیش از این حسین کعبی در گفتگوی اختصاصی با ایلنا از ادامه همکاری‌اش خبر داده بود.

با این وجود همه چیز به جلسه مدیران فولاد و کادر فنی در ساعات آتی بستگی دارد.

گفتنی است قرار بود که این باشگاه خوزستانی با 2 گزینه خارجی (استراماچونی و اسکوچیچ) مذاکراتی را پیش برده است. قرار بود سرمربی خارجی از ابتدای فصل بعد همکاری‌اش را شروع کند اما با استعفای ناگهانی رجبی، احتمالاً باید ورود زودهنگام سرمربی خارجی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز