خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد تیم قطری به نکونام؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۹۳۶

درباره آینده سرمربی فولاد خوزستان و پیشنهادات کاری او در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی مطرح شده است.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود. او با نساجی صعود به لیگ برتر را تجربه کرد. در ادامه توانست با فولاد قهرمان جام حذفی و سوپر کاپ ایران شود. همچنین امسال تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. 

در همین رابطه بعد از بازگشت فولاد به ایران اعلام شد بعضی تیم‌های صنعتی تمایل دارند برای فصل بعد این سرمربی را به خدمت بگیرند. 

اخیرا گمانه‌زنی‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که حاکی  از علاقه‌ی باشگاه السد به جواد نکونام برای سرمربیگری در این تیم است. السد پس از ژاوی دچار افت شد و حتی امسال در دوره گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا حذف شد.

گفتنی است نکونام سابقه‌ی بازی در لیگ قطر و تیم العربی این کشور را دارد.

این در حالی است که سرمربی فولاد حداقل دو مرتبه در هفته‌های اخیر درباره ادامه همکاری با فولاد  اعلام کرده از فردای خودش در فوتبال ایران خبر ندارد. بعضی این صحبت‌ها را پالس غیرمستقیم سرمربی فعلی فولاد برای دریافت پیشنهادات و مذاکرات احتمالی از سوی تیم‌های دیگر می‌دانند.

اما مسئله روشن این است که نکونام اگر در فوتبال ایران به کارش ادامه دهد، به دنبال قهرمانی لیگ برتر و بستن تیمی با همین شرایط است. باید دید در نهایت این مربی جوان چه تصمیمی درباره آینده‌اش می‌گیرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز