خبرگزاری کار ایران

تارتار: از شانس بد دو بازیکن کلیدی خودمان را از دست دادیم/ داوران تمام وقتی‌های تلف شده را حساب کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۶۷

سرمربی ذوب آهن در خصوص آخرین شرایط سبزپوشان پیش از بازی مس کرمان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار،  در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ذوب‌آهن و مس کرمان، اظهار داشت: فردا بازی بسیار مهمی داریم که فقط باید به کسب  3 امتیاز آن فکر کنیم. مس در دور برگشت نتایج خوبی گرفته است و فکر می‌کنم هر دو تیم نباید اینجای جدول باشند. با توجه به بازی‌هایی که انجام دادند، استحقاق این را دارند که در رده‌های بالاتری قرار بگیرند. نگاه‌مان به آینده است و باید فکر کنیم از فردا لیگ برای ما آغاز می‌شود.

وی افزود: باید با روحیه بهتری بازی‌ها را ادامه دهیم. با توجه به اینکه در جام حذفی حضور نداشتیم و وقفه‌ای که به وجود آمد، بازیکنان‌مان با روحیه خوبی تمرینات ریکاوری و تاکتیکی را انجام دادند. بازیکنانم هم‌قسم شدند که فردا یک بازی خوب و هدفمند را ارائه کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اینکه نام او جز گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی قرار گرفته بود، تصریح کرد: جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنم، حضورم به عنوان جز گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی باعث افتخار من است. من باید تا دیروز برنامه می‌دادم، اما فردا هم تیم ذوب‌آهن بازی دارد و این انصاف نبود که در این شرایط بخواهم به برنامه تیم ملی فکر کنم.

تارتار ادامه داد: با بچه‌های تیم صحبت کردم، در این شرایط اگر بخواهم به مسابقات تیم ملی فکر کنم، به دور از انصاف و تعهد کاری است. تمام تمرکزمان روی ذوب‌آهن است و دوست نداریم که هواداران ما ناراحت باشند. سعی می‌کنیم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و دل هواداران‌مان را به دست بیاوریم.

وی تاکید کرد: اینکه به گزینه‌های ایرانی هم بها دادند و از آن‌ها برنامه خواستند، کار خوبی است و جای تقدیر دارد. زمان آن رسیده که به مربیان ایرانی‌مان اعتماد کنیم. مربیان خوبی هستند که در این مقطع می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند.

تارتار اضافه کرد: مربیان خارجی خوبی هم در لیگ فعالیت دارند. فکر می‌کنم که اگر فدراسیون از بین مربیان شاغل در لیگ سرمربی تیم ملی را انتخاب کند، یک گام جلوتر قرار می‌گیریم. زیرا مربیان حاضر در لیگ شناخت خوبی از بازیکنان دارند.

سرمربی ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: ما همه هوادار تیم ملی هستیم و هر گزینه‌ای که برای تیم ملی انتخاب شود، باید حامی او باشیم و حمایت کنیم. امیدوارم که بهترین انتخاب صورت گرفته و تیم ملی هم بعد از سال‌ها قهرمان جام ملت‌ها شود.

وی در پاسخ به غیبت تیمش در جام حذفی، افزود: در این مدت ما یک بازی دوستانه با سپاهان نوین انجام دادیم. این بازی به ما کمک کرد که از شرایط مسابقه دور نشویم و فکر می‌کنم خیلی متضرر نشدیم.

تارتار با یادآوری مصدومیت ابراهیم‌زاده و باقرپسند اضافه کرد: ابراهیم‌زاده و باقرپسند فکر نمی‌کنم که به بازی‌های امسال برسند. شانس بد ما است که دو بازیکن کلیدی‌مان را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین مناسبی برای آنها پیدا کنیم.

او همچنین در خصوص رویارویی عارف رستمی با تیم سابقش، افزود: عارف رستمی بازیکن بسیار خوبی بود و هست. او برای ما هم زحمت زیادی کشید، اما دوست داشت که کامل بازی کند و به همین دلیل هم از ما جدا شد. ما هم روی او نظر مثبتی داشتیم، اما در آن مقطع بازیکنان دیگری در تیم ما جا افتاده بودند و به او کمتر بازی می‌رسید. خوشحالم که امسال بازی بیشتری به او می‌رسد.

تارتار با بیان اینکه «برای داوران کشورمان که فکر می‌کنم حق و حقوق آنها مناسب با زحمات آنها نیست یک پیشنهاد دارم»، تصریح کرد: پیشنهاد من این است که بازی‌هایی که در جام جهانی برگزار شد، می‌تواند یک کلاس درس خوب برای ما مربیان و داوران باشد. در کشور ما تیم‌هایی که جلو می‌افتند، وقت مسابقه را به دلایل مختلف از بین می‌برند و زیبایی‌های فوتبال کم می‌شود. من از داوران انتظار دارم که برای همه تیم‌ها تمام وقت‌های تلف شده را حساب کنند، حتی اگر 10 دقیقه یا 20 دقیقه باشد، در آن صورت ما مربیان اگر در آن وقت اضافه گل بخوریم یاد می‌گیریم که جوانمردانه بازی کنیم و دیگر وقت تلف نکنیم. سوءتفاهمی پیش نیاید.

او ادامه داد: منظور من تیم خاصی نیست اما از داوران می‌خواهم که تک ثانیه‌ها را هم لحاظ کنند، سعی کنیم جوانمردانه بازی کنیم و این موضوع برای همه بازی‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز