خبرگزاری کار ایران

تارتار: ملوان؟ به بازی مرگ و زندگی رسیدیم/ از لیگ دو و سه به ذوب‌آهن نیامدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۲۷

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تقابل با ملوان بازی مرگ و زندگی تیمش است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی، اظهار کرد: به بازی مرگ و زندگی رسیدیم. بازیکنانم می‌دانند که بازی فردا بسیار برایمان مهم است و اگر بخواهیم به بالا جدول رفته و با بالای جدولی‌ها رقابت کنیم، باید پیروز شویم. همه می‌دانیم که در صورت نتیجه نگرفتن در بازی فردا کارمان سخت شده و باید با پایین جدولی‌ها بجنگیم. هیچ توجیهی برای فردا نداریم و باید برنده باشیم. امیدوارم با کمک خدا و تلاش بازیکنان پیروز شویم و از این شرایط بیرون بیاییم.

 وی افزود: تیم ملوان تیم خوبی است که بازی‌های خوبی را در این فصل به نمایش گذاشته است. از سال گذشته با هم بوده‌اند و مهره‌های خوبی را نیز به تیم اضافه کرده‌اند. کار سختی برابر این تیم هماهنگ داریم، ولی محکوم به برد هستیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به تاکتیک کم مهاجمی در بازی قبلی، خاطر نشان کرد: شهرام سالاری آقای گل سال گذشته بود. چطور می‌گویید مهاجم نداشتیم؟ کارمان را فردا در زمین پیاده خواهیم کرد و امیدوارم موفق باشیم.

تارتار با اشاره به حضور هواداران در این دیدار، خطاب به هواداران تیمش یادآور شد: هوادار روی سر ما جا دارد. اگر ناراحت است، حق دارد. تیم باید نتیجه بگیرد. من تجربه روزهای بدتر از این در شهرهای مختلف را داشته‌ام، ایستادم و کار کردم. در بدترین و سخت‌ترین شرایط کار کرده‌ام و یکباره به ذوب‌آهن نیامده‌ام. مهم این است که خدا را شکر در نهایت سربلند بوده‌ام. باید نتیجه بگیریم و به هوادار حق می‌دهیم، اما امیدوارم تا پایان در کنار ما باشد که نیاز به حمایت‌شان داریم. همه بازیکنان ما باتجربه نیستند و روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. از هواداران خواهش می‌کنم در طول بازی از تیم حمایت کنند تا انرژی مضاعفی به بازیکنان بدهند. این انتظار ما از طرفداران است، ما نیز قول می‌دهیم با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.

وی ادامه داد: من از تیم‌های لیگ دو و سه به اینجا نیامده‌ام و ۱۰ تا ۱۵ سال است که در لیگ برتر کار می‌کنم‌. همیشه نیز با عنایت خدا و تلاش کادر فنی سربلند بودیم. امسال نیز امیدوارم همین اتفاق بیفتد.

تارتار در پایان تاکید کرد: به این بازیکنان ایمان دارم. سال گذشته توانستند در شرایط سخت، ورق را برگرداندند. برای بازی فردا نیز مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز