خبرگزاری کار ایران

ظرفیت کامل ورزشگاه وطنی در بازی نساجی و استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۲۱۸

فرماندار قائمشهر می‌گوید تمام ظرفیت ورزشگاه وطنی آماده حضور هواداران دیدار نساجی و استقلال خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، جواد مولایی قرا فرماندار قائمشهر در دیدار با مسئولان باشگاه نساجی مازندران ضمن اعلام همکاری همه جانبه دستگاه های خدماتی شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن دیدار نساجی مقابل استقلال اظهار کرد: مردم مازندران و هواداران عزیز نساجی همواره نشان دادند که بهترین میزبان بوده و به نوعی با ادبیات و رفتارهای جدید و ابتکاری در حوزه هواداری، در حال فرهنگ سازی هستند.

فرماندار قائمشهر بیان کرد: آماده حضور حداکثری هواداران عزیز در ورزشگاه شهید وطنی هستیم و امیدواریم در کنار یک رقابت سالم و جذاب، مثل همیشه شور و هیجان بی نظیر هواداران شریف نساجی در رسانه ها پررنگ شود.

مولایی قرا گفت: همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، این گردهمایی پانزده هزار نفره در قائمشهر و اجرای مناسبات فرهنگی، می تواند بزرگ ترین جشن میلاد ستارگان کربلا در کشور باشد.

همچنین مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائمشهر نیز در دیگر دیدار با مسئولان باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: کلیه هماهنگی های مربوط به منظور حفظ نظم و امنیت شهر صورت خواهد گرفت و از شهروندان محترم تقاضا داریم نهایت همکاری را با ماموران ما داشته باشند.

خادمی گفت: مردم عزیز از ترددهای غیرضرور در روز بازی در سطح شهر و حوالی ورزشگاه بپرهیزند و تا جای ممکن از وسائط حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد خود استفاده کنند.

فرمانده انتظامی قائمشهر از هواداران دو تیم خواست از هرگونه تنش و مشاجره ای دوری کنند و عنوان کرد: بعد از بازی نیز برای حفظ نظم شهر و رفاه شهروندان شایسته است از هرگونه تجمعی در اطراف ورزشگاه خودداری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز