خبرگزاری کار ایران

شکوری: بعد از جام جهانی کیفیت استقلال بهتر می‌شود/ حسینی می‌تواند در جام جهانی بازی کند/ آمدن فتح الله زاده به کنترل تیم کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۲۶

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید با وجود قهرمانی آبی پوشان قهرمان سوپرجام شدند، اما کیفیت آنها در لیگ برتر می تواند بالاتر برود.

هادی شکوری در گفتگو با ایلنا، پیروزی استقلال مقابل نساجی و قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: ابتدا به مجموعه خوب استقلال تبریک می گویم. قطعا این پیروزی در ادامه روند مسابقات تاثیر خیلی زیادی دارد. از نظر روحی و روانی تاثیر دارد. در این بازی کار قشنگی داشتند.

وی افزود: از نظر بُعد فنی فکر می کنم استقلال هنوز در لیگ برتر توانایی بیشتری برای ارائه دارد. البته باید قبول کنیم که کیفیت فوتبال ایران در هفته‌های اخیر کم است. باید قبول کنیم تغییرات در استقلال از نظر روحی و روانی تاثیر گذار بود و کمی تمرکز را تغییر داد.

پیشکسوت فوتبال ایران با ارزیابی شرایط مدافعان استقلال عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ابتدای فصل داشتند و تکلیف سربازی شان خیلی مشخص نبود. بنابراین ساپینتو روی داشته‌های تیم حساب کرد که فکر می کنم کیفیت خیلی خوبی داشتند. فکر می‌کنم بعد از جام جهانی شاهد کیفیت بیشتری در بازی استقلال باشیم.

شکوری درباره نیمکت نشینی صالح حردانی در استقلال تحت هدایت ساپینتو و عدم دعوت وی به تیم ملی، تصریح کرد: استقلال در همه خطوط بازیکنان خوبی دارد. گاهی اوقات پیش می‌آید که بازیکن نیمکت نشین می‌شود. برای مثال ارسلان مطهری که حالا به بازیکن تاثیرگذار تیم تبدیل شده، نیمکت‌نشین بود یا مهدی قایدی که ابتدای فصل کمتر به میدان می رفت. هر بازی شرایط خودش را دارد و بازیکنان خودشان را باید با شرایط وقف بدهند وگرنه نیمکت نشین خواهند شد.

وی با اشاره به موقعیت تک به تکی که سیدحسین حسینی دریافت کرد و استقلال را در بازی نگه داشت، اظهار داشت: سیدحسین حسینی کیفیت خوبی از خودش نشان داده و مثمر ثمر بازی می کند. او با دعوت شدن به تیم ملی و نمایشی که در بازی تدارکاتی داشت حتی شانس بازی در جام جهانی را دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ترافیک خط حمله استقلال و شیوه مدیریت ساپینتو، گفت: استقلال تیم بزرگی است و مربی که هدایت آن را قبول می کند باید همه جوره بتواند تیم را کنترل کند. ساپینتو در حد توانش تیم را مدیریت کرد. از زمانی که فتح الله زاده به باشگاه آمده مزیت به علت شده که شرایط تیم بهتر شود.  ساپینتو هم رفته رفته با جو لیگ و کشور ما آشناتر شده و مدیریت رفتاری بهتری از خود نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز