خبرگزاری کار ایران

یک احتمال هیجان انگیز؛

مسی به بارسلونا بازمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۲۵

پدر لیونل مسی برای بازگشت نماینده‌اش به بارسلونا با سران این باشگاه دیدار کرده است.

به گزارش ایلنا، بر اساس یک گزارش، پدر و ایجنت لیونل مسی، خورخه مسی، پیش از این با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا دیدار کرده تا در مورد بازگشت احتمالی به این باشگاه صحبت کند.

خورخه مسی در سال 2000 بر انتقال پسرش به کاتالان‌ها از نیولز اولد بویز آرژانتین نظارت کرد، زمانی که برنده هفت بار توپ طلا یک نوجوان 13 ساله ناشناخته‌ بود.

پس از فارغ التحصیلی از آکادمی لاماسیا، این بازیکن آرژانتینی تبدیل به بهترین گلزن تاریخ و بهترین بازیکن تاریخ باشگاه شد.

با این حال، در تابستان 2021، او بلوگرانا را با گریه ترک کرد، زیرا محدودیت حقوقی سخت‌گیرانه در لالیگا امکان پذیر نبود و بارسا با کمبود نقدینگی نتوانست به او قرارداد جدیدی پیشنهاد دهد.

این اتفاق باعث شد که او با انتقال آزاد به پاری سن ژرمن بپیوندد، اما با نزدیک شدن به پایان قرارداد دو ساله، گفته می‌شود مسی گزینه تمدید یک فصل دیگر را از طریق پدرش رد کرد.

در حالی که گفته می‌شود انتقال به لیگ حرفه‌ای آمریکا اولویت اصلی است، بازگشت احتمالی به بارسا توسط خورخه مسی و لاپورتا بر اساس ادعای نشریه اسپورت مورد بحث قرار گرفته است.

این بحث ظاهراً در جلسه‌ای در پایتخت کاتالونیا در هفته گذشته انجام شد، جایی که بارسا قصد دارد ادای احترامی از شماره 10 سابق خود داشته باشد و اظهارات تحریک آمیزی که ماتیاس مسی، برادر مسی در مورد باشگاه و رئیس آن انجام داد، دیگر موضوعات بود.

اینکه خورخه مسی هفته گذشته در بارسلونا بود را می توان ثابت کرد. قبل از اینکه او پنج‌شنبه پروازی را به خارج از شهر انجام دهد، دوربین‌های خبری او را در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی شکار کردند: "فکر نمی‌کنم لئو دوباره برای بارسا بازی کند" اما همچنین اضافه کرد: "ما با لاپورتا صحبت نکرده‌ایم و هیچ صحبتی درباره پیشنهاد وجود ندارد."

با توجه به اینکه بارسا دوباره در تلاش است تا دستورالعمل‌های فیرپلی مالی(FFP) را رعایت کند و خاویر تباس، رئیس لالیگا به او گفته است که باید 200 میلیون یورو (214 میلیون دلار) از دستمزدها حذف کند، آن‌ها نمی‌توانند چیزی نزدیک به 30 میلیون یورو به مسی ارائه دهند.

با این حال، پاری سن ژرمن مشکلات خاص خود را در با فیرپلی مالی دارد، و این تلاش آن‌ها برای کاهش دستمزد مسی است که ظاهراً منجر به این شده اطرافیان او به رهبری خورخه برنده جام جهانی را تشویق کنند تا به دنبال ادامه کار خود در جای دیگری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز