خبرگزاری کار ایران

حسینی: 3 بازیکن ما با مصدومیت بازی می‌کنند/ محرومیت ساپینتو همدلی استقلال را بیشتر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۳۱

کاپیتان تیم فوتبال استقلال می‌گوید محرومیت سرمربی پرتغالی این تیم باعث افزایش همدلی و تلاش استقلالی‌ها شد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین حسینی پس از برتری استقلال مقابل ملوان در رقابت‌های جام حذفی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی گفت: ملوان بیشتر دنبال دفاع کردن بود. ما سعی کردیم گل بزنیم و صعود کنیم.

وی درباره بسته نگه داشتن دروازه تیمش در این بازی گفت: این مسئله حاصل زحمت همه بچه‌هاست و امیدواریم ادامه داشته باشد.

حسسینی درباره شرایط استقلال تصریح کرد: جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم. ما در فشار سختی بودیم، ولی همه همت کردند تا از این شرایط بیرون بیاییم و جبران کنیم. آرش رضاوند در طول این چهار دیدار اخیر با مصدومیت بازی می‌کند و خدا را شکر مثمرثمر بوده است. روزبه چشمی و محمد محبی هم همین‌ شرایط را دارند.

دروازه‌بان استقلال درباره حاشیه‌های پیرامون ساپینتو گفت: فکر می‌کنم این مسئله شما را کمی اذیت می‌کند. این محرومیت باعث شد همدلی و تلاش ما بیشتر شود و مطمئن باشید این کارها، همدلی‌مان را بیشتر می‌کند.

وی درباره مسیر راحت استقلال در جام حذفی تصریح کرد: هیچ دیداری آسان نیست. امروز هم مشاهده کردید که بازی گره خورده و سخت شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز