خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال: رنار تحت قرارداد عربستان نباشد گزینه تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۹۸

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال آخرین مسائل پیرامون تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد.

به گزارش ایلنا، سرنوشت نیمکت تیم ملی ایران بعد از پایان همکاری با کارلوس کی‌روش روشن نیست. با این وجود از 29 اسفند تا 7 فروردین قرار است که ملی پوشان اردو برگزار کنند. در همین رابطه امیر مهدی علوی در گفتگو با برنامه ورزشگاه اظهار داشت:  مربیان پُرافتخار ایرانی داشتیم که برای تیم ملی صاحب مقام شدند و مربیان خارجی خوبی نیز در تیم ملی فعالیت کردند. فدراسیون در این زمینه نگاهی اساسی دارد تا روند به گونه‌ای طی شود که از تجربیات گذشته استفاده کنیم. چالش اصلی برای انتخاب مربی خارجی، بحث دو ماه است که اگر پول او را ظرف این مدت پرداخت نکنیم، موضوع به چه سویی می‌رود.

وی درباره اینکه آیا امیر قلعه نویی گزینه هدایت تیم ملی است، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی پُرافتخارترین مربی عرصه باشگاهی ایران است و تجربه حضور در تیم ملی را دارد، اما بهتر است به اسامی نپردازیم. فدراسیون تلاش می‌کند سرمربی جدید به‌زودی اعلام شود تا فعالیت خود را در فیفادی فروردین آغاز کند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه بازی‌های تداکارتی تیم ملی عنوان کرد: اردوی تیم ملی از 29 اسفند تا 7 فروردین برگزار می‌شود و در این بازه، در تهران با تیم‌های عراق و روسیه بازی خواهیم کرد.

علوی در پاسخ به اینکه علاوه بر مورایس و پاکو خمز آیا هروه رنار هم گزینه هدایت تیم ملی است، گفت: او در این صورت می‌تواند در میان گزینه‌ها باشد. رنار تحت قرارداد فدراسیون عربستان است و اگر یک مربی قصد فسخ داشته باشد، آینده او باید پس از آن اعلام شود. رنار سه سال پیش گزینه قطعی فدراسیون بود و مذاکرات در آستانه نهایی شدن بود، اما به‌خاطر شرایط جسمانی پدرش نتوانست خارج از اسپانیا باشد. مساله شناخت از فوتبال ایران و آسیا، نکات انگیزشی و هدایت بازیکنان بزرگی که در فوتبال ملی کشورمان حضور دارند، مدنظر فدراسیون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز