خبرگزاری کار ایران

نکونام: کل فوتبال ایران باید از فولاد حمایت کنند / الان وقت اتحاد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۹۵

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره شرایط تیمش پیش از بازی با الفیصلی عربستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در آستانه اعزام این تیم برای جدال حساس مقابل الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا درباره شرایط تیمش گفت: در مرحله حذفی هستیم و تحت هر شرایطی باید تمرکزمان را حفظ کنیم. با تیمی بازی داریم که از حیث بازیکنان خارجی که در تیم‌شان حضور دارد یک تیم کاملا قوی و آماده هستند. بازیکنان خارجی جدیدی گرفتند و هزینه کرده‌اند تا دوباره به لیگ برتر عربستان بازگردند. 

وی ادامه داد: بازی قطعا سختی خواهد بود و باید تمرکز کافی را داشته باشیم. می‌دانید که این تیم پارسال در گروه خود توانسته صعود کند. گروهی که تیم‌های سرسختی حضور داشتند اما آنها صعود کرده‌اند. قطعا الان به دنبال این هستند تا نشان دهند که در جمع تیم هایی که در این مرحله حضور داشته اند لیاقت حضور داشته‌اند. بازی سختی خواهد بود و انشاالله بتوانیم به موفقیت برسیم. 

سرمربی فولاد خوزستان درباره امیدواری اش برای صعود از این مرحله گفت: ما باید تلاش مان را بکنیم. باید تمرکز کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. اینکه چند درصد و چطور در فوتبال قابل پیش بینی نیست. آنها با برنامه ریزی آمدند و ما هم همینطور. حواس مان هست و بازی تک حذفی است و شرایط برای هر دو تیم برابر است و یک مقدار به خاطر بازیکنان خارجی های زیادی که در تیم شان دارند شرایط فرق دارد اما امیدوارم با تمرکز و خواستنی که در تیم ما هست بتوانیم به موفقیت برسیم. 

نکونام درباره حمایتی که مسوولان این باشگاه برای موفقیت آن دارند اینطور توضیح داد: ابتدا جا دارد از مهندس ابراهیمی تشکر کنم. از اول فصل شرایط خیلی خوبی را برای تیم فراهم کردند و توانستیم با آرامش خوبی لیگ را شروع کنیم. یک مقدار به خاطر مصدومیت‌ها و اتفاقات و شرایطی که ناخواسته پیش آمد یک مقدار شرایط مان در لیگ بد شد و ضربه خوردیم. باشگاه تلاش کرد تا فوروارد بگیریم، اما مهاجمان ایرانی که مدنظرمان بود را باشگاه‌های آنها اجازه نداد و بعضی از آنها هم برای قراردادهای 5-4 ماهه مبالغی مثل 15-10 میلیارد درخواست داشتند. برای بازیکنان خارجی هم تلاش کردیم اما متاسفانه نشد. دوست ندارم باز کنم و الان باید تمرکز کنیم و باشگاه زحمتش را کشید و الان وقت اتحاد است در کل کشور، در فوتبال ما و خوزستان همه باید حمایت کنند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم تا آنجایی که لیاقت داریم صعود کنیم. بازی به بازی پیش می رویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم شرایط طوری برای ما پیش برود که اتفاقات عجیب و غریب از سر ما دست بردارد و به موفقیت برسیم. 

سرمربی فولاد درباره بازی در زمین بی طرف در شرایطی که این تیم شرایط میزبانی را داشته و بحث کرونا نیز به پایان رسیده، اینطور توضیح داد: من این شرایط را نمی دانم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه ما قدرتی در فوتبال آسیا (از حیث مدیریت) نداریم کماکان نمی توانیم. امیدوارم شرایط طوری شود که بتوانیم میزبانی کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. فوتبال ما و مردم ما لیاقت این را دارند که در این بازی ها و رویدادهای بزرگ حضور داشته باشند و از تیم خود حمایت کنند. نه تنها هواداران تیم ما که هواداران استقلال، پرسپولیس و سپاهان و همه تیم‌ها که بتوانند از حضور هواداران خود بهره ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز