خبرگزاری کار ایران

رجبی: باخت به سپاهان؟ گاهی تیم برتر میدان می بازد/ برای پیروزی به رفسنجان آمدیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۳۷

مربی تیم فولاد خوزستان می گوید تیمش با وجود برتری آماری مقابل سپاهان شکست خورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا رجبی دستیار جواد نکونام درباره دیدار با مس رفسنجان گفت: «این بازی برای ما بسیار مهم است. برای کسب سه امتیاز به زمین خواهیم رفت. قطعا برای ادامه لیگ برتر انگیزه زیادی داریم و می خواهیم تا روز آخر بجنگیم. توقع ما از خودمان زیاد است. متاسفانه در دو بازی قبلی شانس با فولاد یار نبود. در دیدار سپاهان باید با اختلاف دو یا سه گل برنده می شدیم. به لحاظ کیفی تیم برتر میدان بودیم. آمار بعد از مسابقه هم گواه از بازی خوب ما داشت ولی گاهی این اتفاقات در فوتبال می افتد و تیم بهتر برنده نمی شود.» 

او درباره درباره شانس فولاد برای تقابل با مس رفسنجان توضیح داد: «مس از تیم های سرسخت و خوب لیگ برتر است. آنها در طول فصل تنها دو بار شکست خورده اند. در داخل خانه هم بازنده نبوده اند. این نشان می‌دهد تیمی هستند که به حریف فضا نمی‌دهند و از حداقل موقعیت‌ها نهایت بهره را می برند. ما در دو بازی تراکتور و سپاهان می توانستیم روی هم 5 یا 6 گل بزنیم. تلاش می‌کنیم در بازی مس از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم. برای برد به رفسنجان آمده ایم و انشالله دست پر به اهواز برمی گردیم.» 

رجبی درباره اهمیت این بازی گفت: «این آخرین بازی ما قبل از شروع مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست. قطعا به لحاظ انگیزشی و روحی روی تیم ما اثرخواهد گذاشت. البته از هواداران فولاد ممنون هستیم که بعد از بازی سپاهان از عملکرد خوب تیم حمایت کردند و این قطعا انگیزه ما را هم بالاتر خواهد بود. بعد از بازی مس رفسنجان سریعا ریکاوری می کنیم و انشالله پنجشنبه عازم قطر می شویم. امیدوارم نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز