خبرگزاری کار ایران

راموس: همه‌چیز در پاری سن ژرمن اشتباه پیش رفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۲۴

سرخیو راموس در مورد انتقال به پاری سن ژرمن از رئال مادرید صحبت می‌کند.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس از اینکه رئال مادرید را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد پشیمان نیست، اما اعتراف می‌کند که در ابتدا در فرانسه "همه چیز برای او اشتباه پیش رفت."

مدافع اسپانیایی، زمانی که سانتیاگو برنابئو، پایتخت اسپانیا را با پاریس در سال 2021 تعویض کرد، به 16 سال حضور در لالیگا پایان داد.

راموس 671 بازی برای رئال انجام داده بود و 101 گل به ثمر رساند و به بلانکوس‌ها کمک کرد تا پنج قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

راموس در مورد این تصمیم به وب سایت رسمی یوفا گفته است: "ترک رئال مادرید بدیهی است که تغییر بسیار بزرگی بود. هدف من همیشه ادامه پیروزی است.

من با رئال مادرید بردهای زیادی کسب کردم، اما فکر می‌کردم این فرصت خوبی برای تغییر جایگاه است... برای کمک به تیمی مانند پاری سن ژرمن همه چیز در ابتدا بسیار سخت بود.

باید خانه پیدا کنی و سر و سامان بگیری، مخصوصاً وقتی با یک خانواده می‌آیی، با چهار بچه. این روند در ابتدا کمی سخت بود، اما همه چیز درست شد."

راموس همچینن درمورد مصدومیتش گفت: "در ابتدا، پس از انجام آن انتقال، همه چیز اشتباه پیش رفت. مصدوم شدم، دوران نقاهت و تطبیق با سیستم جدید، تیم جدید و مربی جدید سخت بود.

شما شروع به شک می‌کنید که آیا کار درست را انجام داده اید یا نه. اما حرفه من با ثبات، پشتکار و سخت کوشی تعریف شده است. شما به مبارزه ادامه می‌دهید و این به چیزها در آینده معنی بیشتری می‌بخشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز