خبرگزاری کار ایران

محبی: به 10 بازی باقی‌مانده استقلال بسیار امیدوارم/ یادگیری زبان پرتغالی واقعا سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۶۷

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید به 10 بازی آینده امیدوارم که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

به گزارش ایلنا، محمد محبی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: چهار برد پشت‌سر هم کسب کردیم که ان‌شاءالله ادامه‌دار باشد. بردن چهار بازی پشت‌سر هم برای تیم خیلی خوب است و روحیه بچه‌ها بالا می‌رود. به یک شخصیت خوب می‌رسیم به 10 بازی آینده امیدواریم که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

وینگر استقلال در مورد تنش‌های آخر بازی عنوان کرد: من در آن لحظه تعویض شدم. با بچه‌ها دست دادم و نفهمیدم چه شد و این درست نیست. بازی 2 بر صفر بود و تقریباً تمام شده بود. نمی‌دانم جریان چه بود. ولی ان‌شاءالله این اتفاقات دیگر پیش نیاید.

محبی در مورد اینکه اکثر نیمکت‌های لیگ برتری ادعا می‌کنند پرتغالی بلد هستند و آیا با توجه به اینکه در پرتغال بازی کرده یادگیری این زبان راحت است، گفت: یادگیری پرتغالی واقعاً سخت است. یک زبان لاتین که لهجه‌اش خیلی سخت است. به اسپانیایی نزدیک است هر دو زبان‌های سختی هستند. نمی‌دانم چگونه می‌گویند بلدیم! یکسال آنجا بودم و نتوانستم کامل یاد بگیریم اما زبان جذابی است.

وی در مورد اینکه آیا روی‌ماتا به نیمکت‌نشینیان پیکان فحاشی کرده بود، اظهار داشت: من اصلاً حواسم به ماتا نبود.

بازیکن استقلال در مورد اینکه در هفته‌های اخیر روند خوبی پیدا کرده است، گفت: سعی کردم روند قبل از جام جهانی‌ام را ادامه دهم. به خاطر مصدومیت از ناحیه کمر بعد از یکی دو هفته حل شد الان خدا را شکر خوب هستم. حسی که باید داشته باشم را دارم. 

محبی در مورد اینکه چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، عنوان کرد: 10 بازی دیگر مانده، سه تیم مدعی در کورس هستند و امیدواریم هرچه خیر است پیش بیاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز