خبرگزاری کار ایران

ساپینتو: برخی مربیان لیگ برتر رفتار مناسبی ندارند/ روی سیلوا ریسک نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۵۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است برخی مربیان لیگ برتر رفتار مناسبی ندارند و به تیم‌های دیگر احترام نمی‌گذارند.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در نشست خبری، اظهار داشت: متاسفانه برخی مربیان دنبال بهانه‌ای هستند که تیم حریف را تحریک کنند و برخی از دستیاران و مربیان رفتار مناسبی ندارند و احترام نمی‌گذارند. آنها درمورد فوتبال هیچ چیزی نمی‌دانند و نمی‌خواهند به تیم خود کمک کنند. بابت تصاویری که به کشور من مخابره می‌شود از من سوال می‌کنند. هر بازی کارت زرد و قرمز به من می‌دهند و این خیلی بد است.

وی ادامه داد: شما بازیکنان خوبی اینجا دارید. این فوتبال مقررات زیادی نیاز دارد تا شاهد اینگونه رفتارها نباشیم. همه ما حرفه‌ای هستیم  سعی می‌کنیم بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم. می‌توانیم با داور صحبت کنیم، اما نمی‌توانیم به سمت دیگری برویم. اینکار قابل باور نیست. امیدوارم فدراسیون برای همیشه قوانین سخت‌گیرانه‌ای در نظر بگیرد و خاطیان را هم جریمه کند.

ساپینتو تصریح  کرد: ما پنالتی و گل خوب داشتیم. فکر می‌کنم گل پیمان در آزادی هم درست بود، اما ممکن است سرمربی حریف بگوید که آنها لایق برد هستند. من به این حرف‌ها و افرادی که به استقلال احترام نمی‌گذارند عادت کرده‌ام. برای من فرقی نمی‌کند که مقابل پرسپولیس بازی کنم یا مقابل هوادار، چون سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. تیم را همیشه یکسان آماده می‌کنم. تاکنون احترام زیادی به ما نگذاشته‌اند و ما در جبهه‌های زیادی می‌جنگیم. ما متحد هستیم و روحیه خوبی داریم. نمی‌شود که همیشه فوتبال مستقیم بازی کنیم.

وی افزود: تیم‌هایی که بازیکنان جوان دارند همیشه دونده ظاهر می‌‌شوند و می‌جنگند. کار مقابل این تیم‌ها راحت نیست، اما در زمان مناسب ما بازی را کنترل می‌کنیم. ما برتری داشتیم و فکر می‌کنم با عدالت برنده بازی شدیم. به تیمم تبریک می‌گویم، چون روحیه خوبی دارد و برد خوبی کسب کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص تعویض سیلوا، گفت: او کمی درد داشت و به من گفت اگر نیاز است می‌توانم به بازی ادامه دهم، اما من نمی‌خواستم او را برای بازی بعدی از دست بدهم. به روزبه اعتماد کامل داشتم و ترجیح دادم که ریسک نکنم. سیلوا وقتی داشت خارج می‌شد گفت درد دارم و من هم ریسک نکردم.

ساپینتو درمورد اتفاقات پایان بازی اظهار داشت: من نمی‌توانم به تنهایی جلوی این اتفاقات را بگیرم و باید فدراسیون تمهیداتی را اتخاذ کند و جلوی این گونه مسائل بیایستد و این اتفاق برای آینده فوتبال ایران مهم است و باید جلوی این مسائل ایستاد و آن را تمام کرد. 

وی در رابطه با چهارمین برد متوالی استقلال و امیدواری به قهرمانی اظهار داشت: من هم قبلا و هم اکنون به قهرمانی امیدوار هستم. صحبت نمی‌کنم که فقط صحبت کرده باشم. وقتی چیزی را می‌گویم یعنی به آن ایمان دارم. 

ساپینتو در خصوص پیشرفت مهدی قائدی اظهار داشت: بعضی از بازی‌ها بوده که موقعیت ایجاد می‌کردیم ولی او نمی‌توانست گلزنی کند ولی الان ما موقعیت ایجاد می‌کنیم و می‌توانیم آن را به گل بدل کنیم. قائدی اکنون بهترین شرایط را دارد. وقتی که به تیم آمد، به آن سطحی که دوست داشت نرسیده بود. الان ولی به همان کیفیتی که سابق داشت، دارد می‌رسد. او اکنون خوب تصمیم می‌گیرد و تیم هم به این گونه تصمیم‌ها نیاز دارد. نه تنها قائدی ، بلکه بازیکنان دیگر نیز خوب کار می کنند.

سرمربی استقلال ادامه داد: در مسیر خوبی هستیم و من بسیار خوشحال هستم. چه کسانی در ترکیب ثابت هستند و چه کسانی که به عنوان یار تعویضی به زمین می‌آیند. صالح به زمین آمد و توانست گلزنی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز