خبرگزاری کار ایران

حاجیلو: استقلال نباید تصور کند همه تیمش قایدی است/ جایگاه سرمربی استقلال جایگاه کوچکی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۰۴۴

پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقات بازی استقلال و مس کرمان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو بازی استقلال و مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر جنجالی شد و مربی جوان مس این موضوع را نتوانست تحمل کند. در این مسابقه ساپینتو واکنش های عجیب و غریبی نسبت به مسئولان مس و هواداران این تیم داشت. در گذشته هم چند مرتبه پیشکسوتان استقلال از او رنجیدند. همین موضوع باعث شد اصغر حاجیلو واکنش نشان بدهد:

بازی استقلال و مس را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال بار دیگر نشان داد اگر بخواهد می‌تواند تحت هر شرایطی نتیجه مورد نظرش را بگیرد. فقط لازم است که بخواهد.  استقلال با اینکه دروازه بان اصلی اش را در ترکیب نداشت اما با تقویت خودش در خط دفاعی و بازگشت عارف غلامی سازمان دفاعی اش را تقویت کرد و توانست به خوبی مقابل تیم تهاجمی مس از دروازه اش مراقبت کند. گرچه اول و آخر بازی تحت تاثیر برخی مسائل روحی روانی دروازه استقلال باز شد اما در طول ۹۰ دقیقه تیم استقلال کاملاً برتر و سرتر بود.

مهدی قایدی گلزنی کرد و توانست دوباره دیده شود. آیا این روند ادامه پیدا می‌کند؟

باعث خوشحالی است که جوان بوشهری تیم استقلال این روزها دوباره به روزهای اوجش برگشته و جناح چپ تیم استقلال را راه انداخته است اما تیم استقلال نباید تصور کند همه تیمش این بازیکن است بنابراین باید در بازی‌های آینده مراقب باشیم که حریفان برنامه‌ای برای مهار قائدی ترتیب ندهند.باید راه های دیگری هم استفاده کنند.

راه دیگری هم برای گلزنی پیشنهاد می‌کنید؟

نکته‌ای که در بازی‌های استقلال کمتر دیده می شود شوت‌زنی است. امیدوارم این موضوع از سوی هافبک‌ها و مهاجمان استقلال بیشتر مدنظر قرار بگیرد. چون از قدیم شوتزنی یکی از راه‌های رسیدن به گل بود. شوت زدن باعث می شود حریف دست به عصا بازی کند و دائم نگران باشد که شاید هر لحظه دروازه‌اش تهدید شود. با این همه نباید از این موضوع غافل بود.

اتفاقات حاشیه ای را چطور دیدید؟ ساپنیتو دوباره هیجانی شد!

خودمان از برخی اخلاق و رفتارهای سرمربی استقلال دل خوشی نداریم  اما اگر جایی ببینیم به سرمربی استقلال بی احترامی می شود قطعاً نمی‌توانیم آرام و ساکت باشیم. واقعا تاسف خوردم وقتی دیدم به این شکل به سرمربی استقلال بی احترامی می شود. جایگاه سرمربی استقلال جایگاه کوچکی نیست.

استقلال برای بقا در کورس قهرمانی باید نفت مسجد سلیمانی را شکست بدهد که رضا عنایتی سرمربی آن است. این موضوع را چطور ارزیابی می کنید؟

البته عنایتی از جنس تیم ماست و می‌داند چطور جلوی استقلال تیمش را به زمین بفرستد ولی اگر بچه‌های تیم استقلال خودشان باشند مطمئناً بازی را با برد ترک خواهند کرد. پیروزی در این دیدار برای از بین بردن فاصله با صدر جدولی ها از نان شب برای تیم واجب تر است. از چند هفته بعد دوباره بازی های سخت از راه می رسند. بنابراین استقلال باید حالا امتیازات لازم را جمع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز