خبرگزاری کار ایران

حسینی: بحران مصدومیت کار تیم ما را سخت کرد/ زودتر از VAR باید به فکر اصلاح زمین مسابقات باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۷۹

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییر محل میزبانی تیمش مقابل استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی پیکان مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: چیزی که معلوم است بازی سختی مقابل یکی از تیم‌های بزرگ ایران داریم. امیدواریم بچه‌ها طی چند جلسه تمرینی که داشتند توجیه شده و تمرکز داشته باشند. بازی بسیار مشکلی مقابل تیمی با این همه بازیکن خوب داریم.

وی درباره میزبانی تیمش گفت: نمی‌دانم به چه دلیلی شرایط میزبانی را از تیم ما گرفتند؟ ما در هفته های اخیر در کرج بازی می کردیم وشرایط مان آنجا خیلی خوب بود.  خیلی راحت میزبانی از ما گرفته شد. جا دارد از مسئولین ورزشگاه پاس تشکر کنم که اجازه دادند که در این زمین برگزار شود. اما ما هفته ها است که در کرج بازی می کنیم. 

سرمربی پیکان درباره تعداد مصدومان زیاد تیمش عنوان کرد: بحران مصدومیت وقتی سراغ تیمی می آید کار یک تیم را سخت میکند و حق انتخاب مربی را کم میکند. واقعاً‌در 4 یا 5 اخیر کار سختی داشتیم. از خط دفاع شروع کنیم امیر شبانی، دانیال جهانبخش، امیرحسین عزیزی، ابراهیم صالحی کاپیتان ما، تیتو اوکلو، محمدحسین فلاح، مجتبی حقدوست، سامان فلاح و بازیکنان زیادی مصدوم هستند.

حسینی در پاسخ به اینکه چرا واکنش ها و سر و صداها از سوی نیمکت نشینان و افراد کنار خط تیم‌ها زیاد است و تاثیری بر روی عملکرد داور دارد، گفت: سر و صداها زیاد است برای اینکه ما می خواهیم از همه داوران تست بگیریم. با تمام احترامی که برای کمیته داوران قائلم، من هیچ جای دنیا ندیدم که اینقدر داورهای مختلف در طول لیگ قضاوت کنند. شما اگر بخواهید داوران بی تجربه و جوان را در بازی سخت قرار بدهید هم کاری برای آنها و هم کار برای تیم سخت می‌شود. شما اگر یک داور با تجربه و آبدیده را بگذارید هیچ اتفاقی نمی افتد.  آن داور آنقدر تجربه دارد که کار خودش را انجام بدهد.

وی درباره اینکه آیا به جای سامان فلاح که در بازی رفت عملکرد خوبی داشت و مقابل استقلال غایب است، جایگزین مناسبی دارد، تصریح کرد: هر بازیکنی شرایط خودش را دارد. سامان فلاح در این فصل شرایط خوبی داشته است. بازیکنان خوب دیگری هم داریم. امیدوارم روز خوب شان باشد و بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. با این قضیه مشکلی نداریم.

حسینی درمورد اینکه آیا باید در این مقطع برای انتخاب سرمربی تیم ملی به سراغ سرمربی ایرانی برویم یا همچنان یک سرمربی خارجی برای این تیم انتخاب کنیم، گفت: من در کل با لفظ ایرانی و خارجی موافق نیستم‌. لفظ اشتباهی در فوتبال ما جا افتاده است‌. سرمربی خوب، موفق،  ضعیف و ناموفق داریم‌. آن سرمربی(مارک ویلموتس) که برای ما آوردند، آن اتفاقات با او افتاد، شکایت کرد و آن همه از ما پول گرفت، یک خارجی بود.

وی افزود: پس دلیلی ندارد هر سرمربی ایرانی یا خارجی خوب باشد. باید یک مربی خوب برای تیم ملی انتخاب کنند. آپولو که نمی‌خواهد هوا شود. تمام کشورهای دنیا برای تیم‌های ملی خود سرمربی انتخاب کنند‌‌. می‌خواهد خارجی باشد یا بومی. یک سرمربی خوب برای تیم ملی بگذارند دیگر ایرانی یا خارجی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره پیش‌بینی نتیجه مسابقه گفت: هدف ما این است که تیم قوی و آبرومند جلوی استقلال ظاهر شویم. دیگر نتیجه چیزی نیست که از قبل آن را پیش‌بینی کنیم. سعی می کنیم تمام مواردی که باید جلوی یک تیم خوب و باکلاس و قدرتمند اجرا شود، عملیاتی کنیم. اینکه نتیجه چه اتفاقی می‌افتد آیتم های زیادی در آن دخیل است. 

حسینی درمورد اینکه با توجه به عملکرد ضعیف خط حمله پیکان و عملکرد خوب خط دفاعی تیمش، آیا این طرز تفکر خود سرمربی است که تیم دفاعی بازی کند یا اینکه مهاجمان کم فروغ بوده‌اند، گفت: بیشتر تیم‌های لیگ به همین شکل هستند اما مدام انگشت را به سمت پیکان و تمیروف می‌گیرید. این کار درست نیست. خط حمله خوبی داریم. در فوتبال اصول دفاعی و هجومی داریم. ما سعی می‌کنیم هر دو را رعایت کنیم‌. الکی نگویید پیکان خوب دفاع می‌کند. بله ما در کنار خوب دفاع کردن، خوب حمله می‌کنیم. آیا باید به ورزشگاه آزادی برویم و پنج گل بخوریم؟

حسینی پیرامون اینکه  کدام بازیکن استقلال شرایط بهتری را تجربه می کنید، گفت: ما آنالیز خوبی از تیم استقلال داشتیم. آقای قایدی در فرم خوبی است و اکثر بازیکنان این تیم در فرم خوبی قرار دارند. سعی کردیم آنالیز دقیقی داشته باشیم و امیدواریم بچه‌ها از مسئولیتی که دارند به بهترین نحو ممکن بر بیایند. 

وی درباره تهیه کمک داور ویدیویی توسط باشگاه‌ها و عدم محل مشخص میزبانی پیکان، اظهار داشت:  این سوال را بایستی از مدیرعامل محترم باشگاه بپرسید. چرا که این موارد در حیطه وظایفم  نیست. اما آن چیزی که است که در صحبت‌ها  و عرایضم گفتم ما مشکل سخت افزاری  داریم. باشگاه‌ها  و همه تیم‌های ما مشکل سخت افزاری دارند موضوع وار هم به آن اضافه شده است. در نهایت این موضوع به بنده مرتبط نیست و مدیریت محترم باشگاه باید با فدراسیون فوتبال هماهنگ باشند. اما مشکل ساختاری زیاد داریم نباید زیادی روی var مانور بدهیم ابتدا باید ورزشگاه ها و زمین مسابقات خودمان را درست کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز