خبرگزاری کار ایران

امیدیان: سامان فلاح باید به جام جهانی می‌رفت/ دوست نداشتیم بازی بدون تماشاگر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۸۰۱

مربی تیم فوتبال پیکان بابت عدم حضور مدافع ملی‌پوش خودروسازان در لیست کی‌روش، با وجود یک جای خالی باقیمانده به انتقاد پرداخت.

به گزارش ایلنا، پیکان و تراکتور در هفته دوازدهم لیگ برتر در روز 29 آذر ماه به مصاف هم می‌روند. مجتبی حسینی به دلیل محرومیت نتوانست در نشست خبری پیش از مسابقه حاضر شود و جلال امیدیان دستیار وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

جلال امیدیان در نشست خبری پیش از مسابقه پیکان و تراکتور،‌ اظهار داشت: باتوجه به وقفه طولانی در برگزاری لیگ تیم ما سعی کردند که یک طراحی خوب داشته باشند تا تیم را ارتقا بدهیم. یک تیم جوان و پرتلاش داریم که به این باور رسیدند در این لیگ بسیار سخت محکوم به خوب تمرین کردن و تلاش کردند هستند. امیدوارم مزد این زحمات دو ماهه را بچه ها با یک بازی خوب و سه امتیاز بگیرند. همه می‌دانند آقای حسینی یک تیم جوان و پر تلاش ترتیب کرده که اعتقاد دارند اگر یکسری بدشانسی و اشتباهات داوری گریبانگیر نشده بود حرف برای گفتن زیاد دارد.

وی افزود: درباره بازی یک خوشآمد به تیم تراکتور به رسم ادب می‌گویم و تیم بسیار قابل احترامی هستند. دوست داشتیم بازی بدون تماشاگر نباشد چون تراکتور تماشاگر زیاد دارد و شاید برای ما هم مهیج بود. تیم بسیار باتجربه هستند و آقای حسینی و کادر با بچه های صحبت کردند و باید تمرکز داشته باشد تا خدایی نکرده ضربه ای نخوریم چون میدانیم تیم باتجربه ای هستند. 

مربی پیکان با ارزیابی تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد:  سخت بود. نگه داشتن تیم طی دو ماه سخت بود. سعی کردیم داخل تهران در حد توان یک برنامه خوب داشته باشیم و بازی دوستانه انجام بدهیم. شاید آیتم‌های که ضعف داشتیم را برطرف کنیم و امیدواریم چنین وقفه طولانی هیچوقت اتفاق نیفتد و سخت است که تیم را حفظ کنیم.

امیدیان درباره ساعت و زمان بازی عنوان کرد:‌ باید از سازمان لیگ سوال کنید که بازی ها امروز است و فردا فقط دو بازی برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که تغییر سرمربی تراکتور چه تاثیری روی کار شاگردان او می‌تواند داشته باشد، گفت: ما از سیستم قبلی شناخت داشتیم و یکسری تغییرات دارند و خیلی آشنایی نداریم. سعی کردیم به تیم خودمان بپردازیم و بچه ها زحمت کشیدند امیدواریم مزد این زحمات را بگیریم. 

مربی پیکان با اشاره به اشتباهات داوری برای پیکان اظهار داشت: ما دو بازی آخر چهار امتیاز اگر داشتیم شرایط خیلی بهتر بود اما داور فردا آقای مهدوی خیلی باتجربه هستند و امیدواریم که راحت قضاوت کنند. نمی‌تواند بازی خیلی سختی باشد و از داوری ضربه خوردیم. تیم جوانی هستیم و فشار روی داور از سمت ما نیست و می‌خواهیم آن چیزی که اتفاق می‌افتد را ببینیم. پیکان تماشاگر ندارد و با بچه ها صحبت کردیم که از حق خودشان دفاع کنند. 

امیدیان پیرامون بزرگترین درسی که از جام جهانی قطر گرفته است، گفت: هر بازی یک درس بود و با بچه ها صحبت می‌کنیم. فوتبال فقط بدن خوب نیست. بیشتر اتفاقاتی که در جام جهانی افتاد این بود که با شدت بازی کنید و یکسری تیم ها بازیکنانی داشتند که سطح بالا بودند. اما بقیه تیم ها یازده نفره بازی می‌کردند و خوب دفاع و حمله می کردند. به بچه های جوان هم گفتیم. آقای حسینی هم از قدیم اینطور با بازیکنان خود کار کردند و سعی می کنند که بهترین بازیکنان را اماده کنند.

وی درباره اینکه آیا خودروسازان در این مسابقه غایب و محروم دارند، عنوان کرد: تمام بازیکنان‌مان را فردا در اختیار داریم.

مربی پیکان با اشاره درباره سامان فلاح مدافع ملی پوش تیمش که قبل جام جهانی از لیست کی روش خط خورد، گفت: بیست و پنج بازیکن رفتند و سامان فلاح باید دیده می‌شد. سامان فلاح‌ها باید دیده شوند. مثال میزنم مثلا ابوالفضل جلالی به ترکیب تیم ملی کمک کرد. بازیکنان جوان در لیگ ما هستند که می‌توانستند کمک کنند. سرمربی اینطور تشخیص دادند که در تیم نباشد. سامان بازیکن خوبی است که راهش را پیدا می‌کند و ادامه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز