خبرگزاری کار ایران

حسینی: کمیته داوران دوست دارد به همه قضاوت بدهد/ نساجی و پیکان به هم باج ندادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۳۷۶

سرمربی پیکان از کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی، در نشست خبری پس از بازی با نساجی در ابتدا گفت: بازی بدی نبود و هر دو تیم آمده بودند که یک فوتبال خوب بازی کنند. خوشبختانه بچه‌های ما امروز علی‌رغم همه مشکلاتی که از نظر بازیکن داشتیم بازی بسیار خوب و جوان مردانه‌ای را انجام دادند. با وجود اینکه بازیکنان‌مان جوان بودند هم در بحث پرسینگ و هم حفظ توپ فوتبال قابل قبولی را انجام دادند.

او ادامه داد: در ابتدای نیمه دوم آقای داور پنالتی گرفتند اما ما توانستیم بازی را برگردانیم و این کار سختی بود که بازیکنان‌مان توانستند در جو وطنی و مقابل هواداران پرشور نساجی انجام دهند.

سرمربی پیکان در خصوص داوری گفت: چیزی که من در این بازی دیدم این بود که داور محترم بازی، بازی از دستش در رفته بود. هم کمکی که سمت ما بود و هم خودش بازی از دست‌شان در رفته بود. نمی‌دانم، کمیته داوران دوست دارد به همه قضاوت دهد. معلوم بود این بازی برای این داور مقابل تماشاگران نساجی سخت است و فشار زیادی به او می‌آمد و این بازی را در دقایق آخر پرتنش کرد اما خوبی‌اش این بود که هردو تیم می‌خواستند فوتبال بازی کنند و حالا نتیجه هم مساوی شد.

حسینی در خصوص زیادبودن بازیکنان مازندرانی تیمش گفت: استان مازندران از نظر ورزشی مستعد است و در اکثر رشته‌ها جوان‌های مستعدی دارد که بهترین شاخصه‌شان فیزیک مناسب بدنی‌شان است‌. ما هم چون از قبل روی آنها شناخت داشتم سعی می‌کردم نگاه ویژه‌ای داشته باشم چون از نظر جسمانی قوی هستند و بازیکنان جنگجویی هستند.

او در مورد داوری اضافه کرد: وقتی قضاوت از دست داور در می‌رود هر دو تیم شاکی می‌شود. بازی سخت و سنگینی برای این بنده خدا بود و فشاری که جو بازی به داور می‌آورد زیاد بود. کمک داور هم به هیچ وجه به داور کمک نکرد.

او در مورد اینکه آیا نتیجه تساوی عادلانه بود یا خیر گفت: شما باید ببینید عدالت را چه تفسیر می‌کنید. ما موقعیتی به نساجی ندادیم چون نساجی گردن کلفت است و بیشترین بردهای خانگی را داشته است. آنها هم تحت فشار ما سعی کردند با یک دفاع منطقی بازی را کنترل کنند. من فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود چون تیم‌ها به هم باج ندادند اما داور بازی را خراب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز