خبرگزاری کار ایران

حاشیه بازی هوادار -تراکتور؛ از بیهوشی اخباری تا اعزام مدافع پرشورها به بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۷۰۰

تقابل هوادار و تراکتور، حواشی خاص خودش را به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال هوادار و تراکتور از ساعت 14 امروز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که برگزاری این مسابقه حواشی خاص خود را به همراه داشت: 

*محمدعباس زاده و شاهین ثاقبی برای گرم کردن بدن های خود با تاخیر وارد زمین چمن شدند و زودتر هم به رختکن رفتند. این در حالی است که بقیه بازیکنان پرشورها مشغول تمرین هستند

*مسعود شجاعی دقایقی قبل به همراه بازیکنان اصلی هوادار وارد زمین چمن شدند با هم تیمی های سابق خود در تراکتور به خوش و بش پرداختند.

*پیش از آغاز بازی هوادار و تراکتور بعضی صندلی های مقابل جایگاه ویژه نظافت شد

*محمدرضا اخباری بعد از برخورد با میلاد کُر مدافع خودی برای دقایقی بیهوش شد که این موضوع باعث توقف بازی شد اما بعد از مداوی پزشکان به زمین مسابقه بازگشت. 

*برخورد صفا هادی با محمد چهارمحالی باعث اعتراض نیمکت نشینان هوادار شد.

*اخطاری که امیر عرب براقی به محمدجواد محمدی نشان داد باعث اعتراض ساکت الهامی شد.

*یکی از افراد نزدیک به باشگاه تراکتور که روی سکوهای پشت نیمکت تراکتور مستقر شده بود سعی می کرد با صدای بلند روی داور و شرایط مسابقه تاثیر بگذارد.

*دقیقه 39 مصدومیت دوباره اخباری باعث توقف مسابقه شد.

*به دلیل مصدومیت اخباری، احسان مرادیان در تمام طول نیمه اول به گرم کردن خود پرداخت.

*مصدومیت میلاد کر باعث شد که بازی متوقف شود و و محمد عباس زاده برای تسریع در مداوی هم تیمی اش و به دلیل وخامت حال وی، سریع خود را به صحنه رساند. این موضوع باعث شد آمبولانس وارد زمین مسابقه شود و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شود.

*یکی از سکونشینان تراکتور با ارزیابی عملکرد صفا هادی کلمه منشوری را خطاب به وی به کار برد.

*در پایان بازی امیر عرب براقی به سپهر روزی طلب به دلیل اعتراض کارت زرد دوم را نشان داد و به این ترتیب بازیکن مورد نظر بازی هفته بعد را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز