خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس

پیروزی منچستریونایتد در روز شکست سنگین لیورپول مقابل گرگ‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۰۹۵

منچستریونایتد کریستال پالاس را شکست داد و لیورپول برابر ولورهمپتون شکست خورد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه با برگزاری ۵ بازی همزمان پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی امشب منچستریونایتد که با اریک تن هاخ دوباره به روزهای اوج بازگشته است در اولدترافورد توانست تیم کریستال پالاس را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی و مارکوس رشفورد گل‌های یونایتد را به ثمر رساندند و جفری شلوپ تک گل پالاس را وارد دروازه دخیا کرد.

منچستر با این برد ۴۲ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به نیوکاسل به رده سوم جدول لیگ جزیره صعود کرد.

در دیگر بازی مهم امروز لیورپول در ادامه تیره‌روزهایش در فصل جاری در خانه ولورهمپتون با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.ژوئل ماتیپ ( گل به خودی)، کریگ داسون و روبن نوس زننده گل‌های ولورهمپتون بودند.لیورپول با این باخت با ۲۹ امتیاز از ۱۹ بازی در رده دهم جدول باقی ماند.

لیورپول در ۴ بازی آخر در لیگ جزیره سه باخت و یک مساوی کسب کرده است، نتایجی ضعیف که سبب شده یک فصل کابوس‌وار برای مدعی سال‌های اخیر در حال ثبت شدن باشد.

در سایر بازی‌ها، در یکی بازی پرگل لسترسیتی با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل آستون ویلا به برتری رسید. جیمز مدیسون، کلیچی ایهیناچو، ته ته و دنیس پرائت برای لستر و اوله واتکینز و هری سوتار(گل به خودی) زنندگان گل‌های ویلا بودند.

در یکی دیگر از بازی‌های امشب برنتفورد سه بر صفر ساوتهمپتون را شکست داد. برایان امبئومو، بن می و ماتیاس ینسن برای برنتفورد گل زدند.

در بازی دیگر هم برایتون با تک گل کائورو میتوما بورنموث را یک بر صفر شکست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز