خبرگزاری کار ایران

دربی شمال با تماشاگران آقا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۳۸

باشگاه ملوان از صدور اجازه حضور تماشاگران آقا در بازی ملوان و نساجی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی ، دیدار هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر بین تیمهای ملوان بندرانزلی و نساجی قائمشهر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد .

طبق مصوبه شورای تامین شهرستان بندرانزلی ، بلیت فروشی این دیدار با ظرفیت ۳۰ درصد ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی انجام خواهد شد .

گفتنی است به علت اینکه باشگاه ملوان در دیدار فولاد خوزستان از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر بلیت فروشی انجام داده و پس از لغو آن دیدار و بدون تماشاگر شدن مسابقات هواداران محترم نتوانستند از بلیت خریداری شده استفاده نمایند ، بلیت فروشی دیدار برابر نساجی با حداقل قیمت (۵ هزار تومان) انجام خواهد شد .

بلیت فروشی این دیدار ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ، از طریق سامانه بلیت فروشی‌ الکترونیک باشگاه ملوان انجام خواهد شد .

لازم به ذکر است با وجود اینکه اقدامات لازم زیرساختی جهت حضور بانوان در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی انجام شده است ، تاکنون مجوزی برای حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه صادر نشده و باشگاه ملوان در تلاش است مجوزهای لازم در این خصوص را برای مسابقات آینده کسب نماید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز