خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال امیدکشور؛

نساجی در پی شکار قوی سپید/تلاش خونه به خونه برای فرار از سقوط

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۰۶۸

هفته هفدهم لیگ برتر امید های کشور فردا با برگزاری ۶ دیدار انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از ساری، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امید های کشور نمایندگان مازندران در خانه پذیرای حریفان خواهند بود.

در قائمشهر، تیم امید نساجی که شرایط نه چندان خوب مدیریتی این باشگاه مانع از تداوم نتایج درخشان شاگردان میر قربانی شد ،از ساعت ۱۳:۳۰ فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان ملوان بندر انزلی خواهند بود.

دو تیم شرایط متفاوتی در جدول رده بندی دارند؛ نساجی در اندیشه قهرمانی و ملوان در فکر فرار از منطقه سقوط است اما نتایج دو تیم در هفته‌های گذشته کاملاً متفاوت با رتبه جدول‌شان بوده است. پیروزی های پر گل ملوان در ۲ بازی اخیر نوید یک بازی زیبا و حساس را خواهد داد،در جدول نساجی با ۲۶ امتیاز در رده پنجم و ملوان نیز با ۱۸ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

در بابل نیز قهرمانان ۲ فصل اخیر لیگ برتر امید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. خونه به خونه و ذوب آهن برخلاف نتایج درخشان فصول گذشته اکنون در پایین جدول قرار دارند و پیروزی در دیدار فردا برای هر ۲ تیم حکم بقا در لیگ را خواهد داشت. این دیدار از ساعت ۱۲:۳۰ در زمین شهدای گنج افروز برگزار خواهد شد. در جدول لیگ برتر ذوب آهن با ۱۷ امتیاز دهم و شاگردان محمود تابی در خونه به خونه با ۱۵ امتیاز یازدهم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز