خبرگزاری کار ایران

26 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۶۸

آخرین روزهای نقل و انتقالات فوتبال اروپا با اخبار هیجان انگیز دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات امروز-26 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای فعال کردن بند گزینه خرید برای فران گارسیا مدافع کناری برای پیوستن مجدد به رئال در تابستان آینده است، معامله  انجام نشده اما پیشرفت کرده است. رئال 50 درصد بند فروش به عنوان بخشی از قرارداد را داشت، بنابراین سرمایه گذاری نهایی تنها 5 میلیون یورو خواهد بود.

*بایرن قصد ندارد در ژانویه پیشنهادات قرضی برای رایان گراونبرخ را بپذیرد. او بازیکن مهمی برای آینده محسوب می شود. بسیاری از باشگاه‌ها درخواست قرضی احتمالی را تا ژوئن داشتند، اما تا کنون بایرن چراغ سبز نشان نداده است.

* ختافه و باشگاه‌های دیگر همچنان مشتاق به خدمت گرفتن خسوس واسکز از والنسیا هستند زیرا او بعنوان یک استعداد جالب در نظر گرفته می‌شود. هیئت مدیره والنسیا و گتوزو آماده بودند تا او را به صورت قرضی جذب کنند اما پیتر لیم در حال حاضر این انتقال قرضی را تایید نمی‌کند.

* مذاکرات بین لیدز و یوونتوس برای وستون مک‌کنی ادامه دارد زیرا پیشنهاد اولیه برای 28 میلیون یورو ارائه شده است و یوونتوس 35 میلیون یورو می‌خواهد. مک‌کنی قبلاً با شرایط شخصی با لیدز به توافق رسیده است.

* سه باشگاه پس از بیانیه ایجنت‌های جدید در حال بررسی وضعیت کایسدو هستند: چلسی، آرسنال و لیورپول از وضعیت مطلع شده‌اند، همانطور که روز دوشنبه فاش شد. برایتون، قصد فروش ندارند مگر اینکه پیشنهاد واقعا بزرگی دریافت کنند.

* بدانید که نیک صالحمیدزیچ مدافع کناری بایرن در آستانه پیوستن قرضی به تیم دسته دومی کوزنتزای ایتالیا تا پایان فصل است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اعلامیه روز جمعه برنامه ریزی شده است که منتشر شود.

* آرنات دانجوما: "به محض اینکه پیشنهاد تاتنهام به من رسید، دیگر باشگاه‌ها بی‌معنی بودند. اینجا یک باشگاه بزرگ، مربی درخشان، کادر درخشان، باشگاه درخشان و امکانات باورنکردنی است. واقعا مشتاق کار با آنتونیو کونته هستم."

* صحبت‌های تن هاگ در مورد قرارداد راشفورد: «این محرمانه است اما من فکر می‌کنم مارکوس می‌داند که منچستریونایتد باشگاه اوست. مارکوس می‌داند که در این تیم بهترین فوتبال خود را بازی می‌کند. ما به او نیاز داریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز