خبرگزاری کار ایران

اورا: می‌توانیم به آرسنال صدمه بزنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۶۳۸

اسطوره منچستریونایتد قبل از بازی حساس آرسنال شرایط این مسابقه را پیش بینی می‌کند.

به گزارش ایلنا، پاتریس اورا، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ می‌توانند در دیدار حساس برابر آرسنال خطرساز ظاهر شوند.

اورا درباره بازی امشب گفت: "فکر می‌کنم نتیجه بازی با تساوی دو بر دو به پایان می‌رسد. در این مسابقه یک فرصت می‌بینم چون منچستریونایتد در زمین حاضر است. می‌دانم که می‌توانیم مانند دفعه قبل در ضدحمله به آن‌ها صدمه بزنیم.

می‌توانم بازی را ببینم که در آن آرسنال بر بازی مسلط است و ناگهان یونایتد می‌تواند گل بزند و طرفداران می‌گویند که آرسنال مستحق شکست در این بازی نبود. برایم مهم نیست که اینطور باشد، می‌خواهم یونایتد زشت باشد ولی بازی‌ها را ببرد. این کاری است که انجام می‌دهیم. مطمئنم، می‌دانم که می‌توانیم به آن‌ها صدمه بزنیم اما نحوه کنترل بازی‌های آرسنال برای هر تیمی سخت خواهد بود.

یونایتد می‌تواند شگفتی ایجاد کند، آن‌ها مقابل سیتی پیروز شدند اما بازی را کنترل نکردند، اینطور نیست که از سیتی پیشی بگیرند. آرسنال از تاتنهام پیشی گرفت، بله، یونایتد در بازی مقابل تاتنهام تسلط داشت، اما آن‌ها مانند آرسنال به آن‌ها درس درستی ندادند. امیدوارم یونایتد برنده شود اما فکر می‌کنم این بازی مساوی خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز