خبرگزاری کار ایران

آنتونی وارد می‌شود!

برنده‌ها و بازنده‌های قدرت‌نمایی منچستریونایتد برابر آرسنال

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۴۴

خرید جدید 85 میلیون پوندی در اولین بازی خود اولدترافورد را هیجان زده کرد زیرا تیم اریک تن هاگ به چهارمین برد متوالی دست یافت.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد شروع 100 درصدی آرسنال در فصل را با یک نمایش اصلی در روز یکشنبه متوقف کرد. آنتونی، خرید جدید، سقف اولدترافورد را با اولین گل بلند کرد، در حالی که مارکوس راشفورد در نیمه دوم دو ضربه زد تا پیروزی 3-1 را قطعی کند.

اکنون چهار برد متوالی برای تیم احیا شده اریک تن هاگ به دست آمده است - و برای کسانی که در استادیوم بودند، این نتیجه واضح‌ترین نشانه از شکل گیری انقلاب سرمربی هلندی بود.

یونایتد اکنون در رده پنجم قرار دارد - سه امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین - پس از شکست‌های متوالی در دو بازی ابتدایی‌شان که باعث شد آن‌ها در انتهای جدول قرار بگیرند.

در درگیری بزرگ این هفته بین دو تیم سابقاً مسلط فوتبال انگلیس، این یونایتد بود که پیروز شد.

اما، حتی با شکست، آرسنال همچنان در صدر لیگ برتر باقی می‌ماند - و شاید این نشانه‌ای بود که هر دو تیم آماده هستند تا بار دیگر در بالای جدول یکدیگر را به چالش بکشند.

برنده‌ها و بازنده‌های قدرت‌نمایی منچستریونایتد برابر آرسنال

برنده‌ها

 آنتونی:

این ستاره برزیلی نمی‌توانست در اولین بازی خود درخواست بیشتری داشته باشد، زیرا او در حالی که اجمالی از هیجانی را نشان داد، دروازه حریف را باز کرد.

در یک نقطه، هواداران آرسنال زمانی که او با الکساندر زینچنکو درگیر شد، او را مسخره کردند، اما او با هوشیاری نشان داد که مالکیت توپ را در اختیار دارد. لحظاتی بعد، یونایتد به لطف ضربه تمام کننده اولین گل را به ثمر رساند.

تشویق ایستاده او پس از تعویض پس از یک ساعت بازی بسیار شایسته او بود.

 برونو فرناندز:

با لذت بردن از نقش خود به عنوان کاپیتان، تعهد فرناندز به این هدف غیرقابل تردید است و بدن او را در تمام طول مدت در معرض خطر قرار می دهد.

اما این ویژگی‌های تغییر‌دهنده بازی او بود که برجسته شد - با دوندگی‌های توپ را به روی آنتونی رساند و دروازه را باز کرد و در نیمه دوم هم پاس دیدنی او به راشفورد منجر به گل شد.

 مارکوس راشفورد:

هنوز شک و تردیدهایی وجود دارد که آیا راشفورد می‌تواند در درازمدت بازی کند، اما او در خط حمله بسیار موثر عمل می‌کند در حالی که تن هاگ قوی ترین حمله خود را رقم می زند.

او هوشیاری زیادی برای ایجاد پاس گل به آنتونی نشان داد و سپس ویژگی‌های خود را در سمت چپ نشان داد، زمانی که در نیمه دوم با دو گل خوب از زمین خارج شد.

این روزهای اولیه تحت هدایت یک سرمربی جدید است، اما تأثیر تن هاگ روی راشفورد از قبل مشخص است.

برنده‌ها و بازنده‌های قدرت‌نمایی منچستریونایتد برابر آرسنال

 بازنده ها

 آرسنال:

تیم میکل آرتتا با تنها رکورد 100 درصد پیروزی باقی مانده در لیگ برتر به اولدترافورد رسید - اما این رکورد در مواجهه با اولین آزمون بزرگ آن‌ها شکست خورد.

این نتیجه شک و تردیدهایی را در مورد اعتبار آن‌ها برای حفظ فرم اولیه قابل توجه خود ایجاد می‌کند و همه نگاه‌ها به بازی بعدی آن‌ها مقابل اورتون خواهد بود.

آیا رهبران لیگ می‌توانند فوراً به عقب برگردند - یا این موردی است که حباب آن‌ها برابرش می‌ترکد؟

 کریستیانو رونالدو:

 بار دیگر روی نیمکت، رونالدو با دعوا روبرو می شود تا مجبور شود به ترکیب اصلی بازگردد.

ورود آنتونی حتی رقابت بیشتری را برای ترکیب ثابت ایجاد می‌کند، در حالی که رشفورد به وضوح گزینه مورد علاقه تن هاگ در حال حاضر به عنوان مهاجم نوک است.

رونالدو پس از ورود به زمین، مصمم به تاثیرگذاری به نظر می‌رسید - و با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باید اطمینان حاصل کند که دیگر حواس پرتی در مورد آینده او وجود نخواهد داشت - اما او تا اینجای فصل از مدت زمان حضورش در ترکیب راضی نخواهد بود.

 هواداران آرسنال:

آن‌ها وقتی آنتونی در نیمه اول عملکردش را به نمایش گذاشت، او را مسخره کردند اما وقتی لحظاتی بعد توپ را به تور دروازه رمزدیل چسباند، خیلی سریع ساکت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز