خبرگزاری کار ایران

کلوپ:‌ لیورپول نباید میلنر را رها کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۱۳۶

یورگن کلوپ "کاملا مطمئن است" لیورپول نباید میلنر را رها کند.

به گزارش ایلنا، به گفته یورگن کلوپ، جیمز میلنر، هافبک کهنه کار لیورپول، علیرغم سنش همچنان برای باشگاه مهم است. میلنر اوایل این ماه 37 ساله شد و تنها در 7 بازی از 21 بازی این فصل از ابتدا بازی را شروع کرده است.

او در ماه ژوئن قراردادش را تمدید کرد، اما تاثیر او در رختکن را نمی‌توان دست کم گرفت و کلوپ اذعان کرد که آن‌ها در حال آماده سازی گزینه‌های متعددی هستند که می‌تواند شامل نقش مربیگری نیز باشد. 

کلوپ گفت: «ما برنامه‌های متفاوتی برای میلمنر داریم اما او می‌خواهد به بازی ادامه دهد. وقتی می‌بینید او شب گذشته بازی می‌کند (در بازی تکرار جام حذفی مقابل وولوز)، فکر می‌کنم همه این را درک می‌کنند.

شما نمی‌توانید او را نسبت به سنش عادی قضاوت کنید. او 37 ساله است، وقتی در تمرین است، هیچ روزی شبیه این به نظر نمی‌رسد که این چند ساله است. او بازیکن فوق العاده مهمی است و در این بازی (وولوز) شما این را در زمین هم دیدید.

اینطور نیست که میلی انتظار داشته باشد 64 بازی در فصل انجام دهد، اما در 64 بازی یک فصل، میلی می‌تواند بسیار مهم باشد. همان طوری است که میبینی. میلی به 600 بازی (لیگ برتر) و بیشتر آن‌ها برای لیورپول رسیده است. کاملا مطمئنم که باشگاه باید از شخصیت و طرز فکر او استفاده کند زیرا واقعاً خاص است.

ممکن است بازیکنان شیک تری وجود داشته باشند اما هیچ کس با طرز فکر مشابهی وجود نداشته و این باعث می‌شود که او برای ما فوق العاده ارزشمند باشد. این به این دلیل نیست که من بیش از حد وفادار هستم. این فقط یک واقعیت است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز