خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی/ پرسپولیس محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۰۸۱

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی از رقابتهای لیگ فوتبال صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های عقاب تبریز و شهرداری بانه برگزار و از سوی ایرج دباغ عالی نسب، مربی تیم عقاب تبریز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو ماه از همراهی تیم خود محروم است و باید 260 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم عقاب تبریز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریم نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های اروم اسپور ارومیه و عقاب تبریز برگزار و از سوی هادی رحیم زاده، مربی تیم راوم اسپور ارومیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 260 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم پولاد اکسین ایذه و پرسپولیس شیراز برگزار و از سوی محمد بمانی،بازیکن تیم پرسپولیس شیراز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون جریمه نقدی پرداخت کند.

عظیم غریب زاده، بازیکن تیم پرسپولیس شیراز بخاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون جریمه نقدی پرداخت کند.

حمیدرضا دلدان، بازیکن تیم پرسپولیس شیراز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم پرسپولیس شیراز به خاطر داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز