خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی/ باشگاه پارسه محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۳۸

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های حاضر در لیگ فوتبال صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های ملوان ب انزلی و پاس گیلان برگزار و از سوی محمد حیدری، مربی تیم ملوان ب انزلی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 110 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* دیدار تیم های اروم اسپور ارومیه و داماش پارسه تهران برگزار و از سوی میراسماعیل غیبی، تدارکات تیم اروم اسپور ارومیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 110 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مرتضی حیدری کهنه شهری، پزشک تیم اروم اسپور ارومیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 110 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

علیرضا فضلی، تدارکات تیم داماش پارسه تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم داماش پارسه تهران به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های پیام توس مشهد و شهرداری نوشهر که قرار بود برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم پیام توس مشهد این دیدار برگزار نشد. تیم پیام توس مشهد سه بر صفر بازنده  اعلام شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز