خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته انضباطی: توضیحات ساپینتو قانع کننده بود/ شکایت کمیته داوران از سمیعی باید در کمیته اخلاق مطرح شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱۰۷

حسن‌زاده درباره شکایت کمیته داوران از فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: هنوز پرونده‌ای در این‌باره به دست ما نرسیده است.

ابوالفضل حسن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا پیرامون اعلام رأی سوی کمیته انضباطی در خصوص ریکاردو ساپینتو و محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه 400 میلیونی اظهار داشت: قانون این اختیار را به کمیته انضباطی داده که برای هر تخلف شخص تا سقف 350 میلیون و هر تخلف باشگاه 700 میلیون جریمه در نظر بگیرد. میزان جرایم لیگ برتر مشخص است و به تناسب در لیگ‌های پایین‌تر این مبلغ کمتر می‌شود. در پرونده قبلی ساپینتو که مربوط به دیدار با ملوان بود نیز ساپینتو را 150 میلیون تومان جریمه کردیم. برای تمام لیگ معیارمان یکسان است و مقررات این اجازه را به ما می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که ساپینتو در جلسه کمیته انضباطی با چه استدلالی از خود دفاع انجام داد و آیا امکان تکرار حواشی توسط سرمربی استقلال وجود دارد، عنوان کرد: جلسه خوبی بود و ساپینتو توجیه شد. از حیث مقررات انضباطی توضیحاتی به او داده شد و به نظرم از بازی‌های بعد کمتر شاهد این اتفاقات خواهیم بود. ساپینتو توضیحات قانع کننده‌ای داد اما به هر حال باید احکام بازدارندگی داشته باشند.

حسن‌زاده درباره شکایت کمیته داوران از فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال و  طرح آن در کمیته انضباطی به جای کمیته اخلاق، اظهار داشت: هنوز پرونده‌ای در این‌باره به دست ما نرسیده  اما ظاهراً شکایت انجام شده است. بحث این است که باید پرونده به دست ما برسد و بعد بررسی کنیم که آیا کمیته انضباطی اصلاً صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارد یا باید در کمیته اخلاق بررسی شود. همانطور که گفتم هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز