خبرگزاری کار ایران

گراهام پاتر: من هم مانند گواردیولا و کلوپ هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۲۳۵

سرمربی تیم چلسی خودش را با دو سرمربی مطرح لیگ برتر انگلیس مقایسه می‌کند.

به گزارش ایلنا، گراهام پاتر، سرمربی چلسی، شروع فعالیت خود در این باشگاه را با روزهای ابتدایی سرمربیگری پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در لیگ برتر مقایسه کرده است.

پاتر پس از شروع درخشان حرفه‌ای خود در استمفوردبریج، اکنون تنها دو بازی از هشت بازی اخیر را در تمام رقابت‌ها برده است.

تساوی ناامید کننده برابر ناتینگهام فارست با شکست 1-0 مقابل منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، دنبال شد و تیم پاتر 10 امتیاز از صعود خودکار به لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد اما علیرغم نتایج، این سرمربی درخواست صبر کرده است.

پاتر به انتقاداتی که در اوایل حضورش در چلسی به او وارد شد، پرداخت و گفت: "من چهار ماه اینجا هستم و پنج، شش هفته از آن به خاطر مسابقات ملی از دست رفته است. فکر می‌کنم پپ (گواردیولا) یک سال قبل از اینکه آن‌ها چیزی را به دست بیاورند (در منچسترسیتی) حضور داشت و پس از آن مشخصا میکل (آرتتا) و یورگن (کلوپ) کمی وقت گذاشتند. اما بدیهی است که ممکن است به دلایلی برای من متفاوت باشد. اما من برای آن زمان بندی تعیین نمی‌کنم. من مسئولیتی که اینجا داریم را می‌دانم.

ما یک انتقال عظیم داشته‌ایم، مشکلات از نظر مصدومیت، فعالیت را آسان نمی‌کند، اما به نوعی بله، بله، بله، اینطور نیست؟ مردم می‌خواهند نتایج را ببینند، و بگویند "ساکت باش گراهام، در مورد چه چیزی صحبت می‌کنی؟" ما باید برنده شویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز