خبرگزاری کار ایران

انتظاری: با داور شمالی صحبت کردم و اعتراضی نبود/ الهامی در جام حذفی کفه ترازو را سنگن می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۳۶۷

بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید نه تنها به داور مسابقه تیمش اعتراض نکرده بلکه با او رفیق صمیمی است و به زبان شمالی با هم صحبت کردند.

به گزارش ایلنا،  نیما انتظاری پس از بازی تیم فوتبال هوادار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، پیرامون دلیلش انتقادش به داور مسابقه اظهار داشت: در صحنه‌ای با بازیکن ذوب‌آهن برخورد کردم. او دوست صمیمی من است و از پایه‌ها با هم بودیم. در این صحنه عصبی شدم و داور کارت زرد داد. به زبان شمالی صحبت کردم و چیز خاصی نبود.

وی در مورد نتایج سینوسی تیمش عنوان کرد: اگر بخواهم واقع‌بینانه صحبت کنم باید بگویم در هر بازی برای برد وارد زمین شدیم. می‌توانستیم در برخی از بازی‌ها مدیریت کنیم و با تساوی از زمین خارج شویم، اما تاکتیک ما روی زمین است. حتی جلوی استقلال و پرسپولیس برای بردن رفتیم و دنبال تساوی نبودیم. این فوتبال لایق نتیجه‌گیری بهتری است.

بازیکن  هوادار درباره تقابل تیمش با چادرملو اردکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تصریح: قطعاً وقتی اسم ساکت الهامی در جام حذفی می‌آید کفه ترازو را به سمت ما سنگین‌تر می‌کند. کمتر کسی هست که دو قهرمانی جام حذفی داشته باشد. شاید نگاه‌مان به جام حذفی جدی نبود، ولی با حضور الهامی جدی‌تر شد.

انتظاری در رابطه با شرایط خودش در تیم هوادار خاطرنشان کرد: ابتدا از مجموعه باشگاه و اعتماد الهامی تشکر می‌کنم. از بعد فنی، می‌توانید از تک تک بازیکنان سؤال بپرسید که پیشرفت کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز