خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی معادلات را بهم می‌ریزد؟

نقل و انتقالات لیگ برتر: همه نگاه‌ها به استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۰۰

باشگاه‌های لیگ برتری برای زمستان نقل و انتقالاتی آماده می‌شوند.

به گزارش ایلنا، هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود. با پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر پنجره نقل و انتقالات زمستانی بلافاصله باز می‌شود.

با تایید سازمان لیگ این پنجره نقل و انتقالاتی تا پایان هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر ادامه خواهد داشت. نقل و انتقالات حدود ۲۸ روز طول می‌کشد. قرار است پس از هفده پانزدهم حدود ۹-۸ روز مسابقات تعطیل شود.

با گذشت ۱۴ هفته از مسابقات تیم‌ها اکنون به دنبال تقویت لیست بازیکنان‌شان هستند. مصدومیت‌ها یکی از دلایل سرمربیان برای جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی است که گزینه مناسبی در نظر گرفته می‌شود. برخی از تیم‌ها به دلیل نواقص در ترکیب سعی خواهند داشت تا بازیکنان جدیدی را به لیست اضافه کنند.

پرسپولیس تهران قبل از فرا رسیدن فرصت نقل و انتقالات اولین خرید زمستانی را به نوعی معرفی کرده است. پس از جدایی یورگن لوکادیا، عیسی آل کثیر قراردادش را تا پایان فصل تمدید کرد و به جمع سرخپوشان بازگشت. شایعات پیرامون سرخپوشان گسترده است.

از هفته‌های پیش گفته شد سیامک نعمتی و مهدی عبدی دو بازیکنی هستند که این تیم را ترک خواهند کرد. همچنین مرتضی پورعلی گنجی هم دیگر بازیکن این تیم است که شایعه جدایی او مطرح شده بود. جدایی این بازیکنان هم برای یحیی گل محمدی چالش جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

استقلال، تیم دوم لیگ برتر -پیش از برگزاری مسابقات هفته پانزدهم- از ابتدای فصل با انتقاد ضعف در خط میانی رو به رو بوده؛ بر همین اساس شنیده می‌شود ریکاردو ساپینتو تمایل دارد تا یک بازیکن در خط میانی آبی‌ها اضافه کند. شایعات گسترده دیگر درخصوص خط حمله آبی‌هاست. گفته می‌شود که مهاجمان نیمکت نشین مانند آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده مقصد جدیدی را انتخاب خواهند کرد.

درباره تیم‌های دیگر شنیده می‌شود باشگاه ملوان با اوساگوانا، مهاجم سابق پرسپولیس و رودی ژستد، مهاجم سابق استقلال وارد مذاکره شده و همچنین آن‌ها مایل هستند احمد گوهری، دروازه بان دوم پرسپولیس را هم به خدمت بگیرند.

درباره تیم پیکان گفته می‌شد سامان فلاح مورد توجه پرسپولیس قرار دارد که ابراهیم شکوری روز گذشته تایید کرد قرار نیست هیچ بازیکنی در زمستان از این تیم جدا شود؛ سیاسیتی که اکثر باشگاه‌های حال حاضر دنیا در فوتبال بکار می‌گیرند.

از آلومینیوم اراک والنتینو یوئل جدا شد و گفته می‌شود مسعود شجاعی، کاپیتان نساجی مورد توجه باشگاه هوادار تهران قرار دارد. وضعیت نیمکت برخی از تیم‌ها هم نامشخص است. در بین شایعات انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال، مربیان موفق لیگ برتری مدنظر هستند.

از این رو گفته می‌شود امیر قلعه نویی از گل گهر سیرجان جدی‌ترین گزینه ایرانی جانشینی کارلوس کی روش است که جدایی او برنامه‌های گل گهر سیرجان را با تغییر مواجه می‌کند. سایر باشگاه‌ها فعلا فعالیت خاصی نداشتند اما با فرا رسیدن فرصت نقل و انتقالات همه توان خود را بکارخواهند گرفت تا نواقص مدنظر را برطرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز