خبرگزاری کار ایران

عالمی: ورزشگاه دستگردی یکی از زمین‌های خوب ایران است/ الهامی به دلیل همزمانی تمرین به نشست نیامد/ دیگر زمان اعتماد به گزینه ایرانی در تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۰۰

مربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید دیگر وقت آن رسیده که در تیم ملی به مربیان جوان اما با تجربه داخلی اعتماد شود.

به گزارش ایلنا، ایمان عالمی در نشست خبری پیش از بازی هوادار مقابل ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است و کادرفنی خوب و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد. ما هم برنامه‌های خودمان را داریم و با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ما در این بازی محکوم به برد هستیم. به این دلیل که بازی‌های بسیار خوبی را در هفته‌های اخیر انجام دادیم و بازیکنان بسیار جوان و با کیفیتی در اختیار داریم. امیدواریم با برنامه‌هایی که در این بازی داریم بتوانیم به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی در مسابقه قبلی باعث دلهره مربیان ذوب‌آهن شده است، افزود: هفته گذشته با نساجی که بارش باران داشتیم ولی مسئولین استادیوم دستگردی کاری که باید برای زمین انجام بدهند در مدت تعطیلات انجام دادند. متاسفانه در آن روزی که بازی داشتیم باراش باران داشتیم البته زمین کاور شده بود و خیلی از مشکلات برطرف شده بود. هیچ اتفاقی نیفتاد و الان یکی از زمین‌های خوب فوتبال ایران است. 

مربی تیم فوتبال هوادار درباره مصدومان و محرومان تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: یکی از بازیکنان بیمار شده و ممکن است او را در اختیار نداشته باشیم ولی بقیه بازیکنان در اختیار ما هستند. آقای جعفری یک مقدار مشکل دارند. سر تمرین بودند و به دلیل  تداخلی که داشتند بنده به جای او به تمرین آمدم. مجبور شدم تمرین را نصفه رها کنم تا در نشست خبری حاضر شوم. 

عالمی درباره داوری‌های این فصل و اعتراضات زیاد مربیان به این موضوع تصریح کرد: در هفته‌های اخیر کوبل‌های داوری که برای ما انتخاب شده بود، قضاوت خوبی داشتند. چه آقای مومنی و چه آقای بنیادی‌فر و قضاوت فردای ما با آقای زمانی است که کما فی سابق داوری خوبی داشتند و امیدواریم فردا هم قضاوت خوبی داشته باشند. چیز خاصی در این رابطه نبوده که بخواهیم صحبت کنیم. 

وی در پاسخ به اینکه تیم هوادار در 14 بازی 6 باخت، 5 تساوی و 3 پیروزی را تجربه کرده است، برنامه این تیم برای نیم فصل دوم به چه شکلی است، گفت: باید این بازی تمام شود و بعد کادرفنی در این خصوص  صحبت می‌کنند. ببینند که شرایط چگونه می‌شود. بازیهای بسیار خوبی را در هفته‌های اخیر داشتیم و جا دارد از بچه‌های تیم هوادار تشکر کنیم و انشاالله ببینیم در نیم فصل چه اتفاقی می افتد. ما فضا داریم بازیکن اضافه کنیم احتمالاً در نقل و انتقالات این کار را انجام بدهیم.

مربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به اینکه گزینه جدید هدایت تیم ملی چه کسی باشد، گفت: بازی‌های جام جهانی را پشت سر گذاشتیم. قبل جام جهانی اسکوچیچ و زمان جام جهانی آقای کی‌روش هدایت تیم ملی را به عهده داشتند.فکر می‌کنم در لیگ ما مربیان با تجربه و جوان حضور دارند. چون چند سال است که مربیان جوان به لیگ تزریق شدند و تجربه خوبی کسب کردند و مدرن کار می‌کنند. الان دیگر وقت آن است که به مربیان داخلی اعتماد کنند و چیزی کمتر از مربیان خارجی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز