خبرگزاری کار ایران

حمودی: فقط 2 بازی به عنوان بزرگتر بالای سر استقلال هستم/ در نیم فصل باشگاه بهترین تصمیم را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۹۱۱

بازیکن سابق استقلال تهران فعلاً قصد ندارد به جرگه مربیان فوتبال کشور ورود کند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم اشکش هدایت تیم استقلال ملاثانی در لیگ دسته یک  را به عهده داشت و توانست رکورد 31 مسابقه بدون شکست را به همراه این تیم ثبت کند. اما این نماینده خوزستان از نظر شرایط مالی اوضاع چندان خوبی ندارد و سرمربی تیم چندین مرتبه ناچار به استعفا شد.

در نهایت روز گذشته سرمربی سابق استقلال ملاثانی  با قبول هدایت نفت مسجد سلیمان، لیگ برتری شد و هدیه رکوردشکنی خود را دریافت کرد. بعد این اتفاق، از گوشه و کنار نام علی حمودی بازیکن پیشین استقلال تهران که در حال حاضر به عنوان بازیکن با تجربه ملاثانی فعالیت می‌کند، برای قبول هدایت این تیم لیگ یکی مطرح شد. 

بر این اساس علی حمودی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت همکاری‌اش با استقلال ملاثانی اظهار داشت: با توجه به اینکه کاپیتان و بالا سر تیم استقلال ملاثانی هستم، فعلاً هدایت تیم به بنده سپرده شده است اما  قصد دارم فعلا  به عنوان بازیکن ادامه دهم و  انشاالله باشگاه بعد از این 2 مسابقه که به نیم فصل رسیدیم بهترین تصمیم را برای انتخاب سرمربی  جدید تیم خواهد گرفت.

گفتگو از: وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز