خبرگزاری کار ایران

اینقدر غیرت داریم که پرچم خوزستان را بالا نگه داریم

اشکش: اگر پول داشتیم به بازیکنانمان پرداخت می کردیم/ استفاده از امکانات استان را از ما دریغ نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۶۹

سرمربی استقلال ملاثانی نسبت به مشکلات تیمش بار دیگر واکنش نشان داد و گفت: تیم ما فقط غیرت دارد و تعصب

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی، بعد از برد در هفته نهم رقابت های لیگ یک مقابل دریا بابل در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون حواشی این مسابقه گفت: قبل از هرچیز تشکر می کنم از بازیکنان با غیرتی که دارم. با تمام وجود جنگیدن و موفق شدیم تیم خوب بابل را شکست دهیم. بعد از یک هفته اعتصاب با پا در میانی مسئولین هیئت فوتبال خوزستان به زمین بازی رفتیم و نشان دادیم برای مردم خوزستان با تعصب می جنگیم تا پرچم استان را بالا نگه داریم.

وی در رابطه با حواشی اخیر پیرامون میزبانی استقلال ملاثانی در ورزشگاه غدیر توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ورزشگاه غدیر متعلق به مردم خوزستان است. ملک شخصی هیچ کس نیست که بگوید چه کسی حق استفاده از آن را دارد، چه تیمی نباید وارد این ورزشگاه شود! این استادیوم بعد از چند سال بالاخره بازگشایی شده و مسئولیت تامین و نگهداری از آن به استقلال خوزستان سپرده شده. ما از این اتفاق خوشحالیم و حاضریم هر کمکی از دستمان بر می آید به تیم هم نام و هم استانی مان داشته باشیم اما از آقای بابادی مدیر محترم استقلال خوزستان گلایه دارم. این مجموعه متغلق به استان خوزستان است و عادلانه نیست اگر حق استفاده از آن را به تیم ما ندهند.

سرمربی استقلال ملاثانی در ادامه افزود: ابتدا به ما گفتند 67 میلیون تومان باید بپردازید و بعد گفتند 40 میلیون تومان. ما اگر پول داشتیم به بازیکنانمان می دادیم که اعتصاب نکنند! در این شرایط سخت نتایج خوبی گرفتیم. نمی گویم بهترین عملکرد را داشتیم اما نسبت به بضاعتی که داریم تلاش می کنیم تا بیرق فوتبال خوزستان در لیگ یک را کماکان استوار و برافراشته نگه داریم.

اشکش خاطر نشان کرد: از این که صاحب رکوردی منحصر به فرد هستیم خوشحالیم اما واقعا اگر حمایت های لازم صورت نگیرد سرنوشت خوبی پیش روی ما نخواهد بود. وقتی هزاران مشکل بزرگ داشته باشی دیگر توانی برای شادی کردن نخواهی داشت. استادیوم شهدا ملاثانی هنوز تکمیل نشده؛ ورزشگاه تختی را هم در اختیار ما قرار نمی دهند. فکر نمی کنم برای تیم سوم جدول، بازی در ورزشگاه غدیر توقع زیادی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز