خبرگزاری کار ایران

چادرملو بالاخره برد

سرمربی جدید هم نتوانست کمکی به ون پارس کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۵۰

چادرملو اردکان در برابر ون پارس موفق به کسب پیروزی شد تا دربی تیم های متمول ته جدولی به نفع نماینده استان یزد به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، از هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان تیم های چادرملو و ون پارس در مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم میزبان به اتمام رسید.

شاگردان سعید اخباری که هفته قبل با ارائه یک بازی بسته موفق شده بودند خیبر را در زمین خودش متوقف کنند، این بار در خانه با یک نمایش خوب و امیدوار کننده از سد حریف اصفهانی گذشتند تا ضمن بهبود جایگاهشان در جدول کمی از زیر فشار انتقادات رهایی یابند. سمت دیگر میدان اما ون پارس یک بازی دیگر را هم بدون امتیاز پشت سر گذاشت تا سرمربی تازه وارد در اولین گام با دست خالی به اصفهان بازگردد. تیم چادرملو که بازی هوشمندانه را در دستور کار خود قرار داده بود، موفق شد توسط ابوالفضل عکاشه و علی خدادادی دو مرتبه دروازه ون پارس را باز کند تا یک برد به موقع اخباری را از هجمه منتقدان دست کم برای یک هفته نجات دهد. اما ون پارس اوضاع جالبی ندارد و باید دید مجتبی توتونی موفق خواهد شد این تیم را از انتهای جدول نجات دهد یا خیر!

چادرملو با این برد 11 امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت. ضمن اینکه ون پارس با تنها 5 امتیاز در جایگاه هفدهم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز