خبرگزاری کار ایران

مالک مشترک منچستریونایتد در حال مذاکره با سرمایه گذاران احتمالی در قطر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۴۱۸

اورام گلیزر، مالک مشترک منچستریونایتد در جریان سفر خود به دوحه با سرمایه گذاران احتمالی از جمله عربستان سعودی و قطر مذاکره کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اتلتیک، خانواده گلیزر قصد خود را برای "کاوش جایگزین‌های استراتژیک" جهت روش منچستریونایتد "از جمله سرمایه گذاری جدید در باشگاه، فروش یا سایر معاملات" در ماه نوامبر اعلام کردند.

گروه راین که به عنوان مشاور مالی انحصاری یونایتد عمل می‌کند، در نظر دارد تا کل باشگاه را در سه ماهه اول سال 2023 با قیمتی بین 6 تا 7 میلیارد پوند به فروش برساند.

ماهیت مذاکرات بین گلیزر و گروه‌های مختلفی که او در دوحه ملاقات کرده است، مشخص نیست.

گلیزر منافع تجاری دیگری در منطقه دارد و از سوی برخی از افراد در دنیای مالی تردید وجود دارد که یک کشور عربی نزدیک خلیج فارس علاقه مند به خرید باشگاه با چنین قیمت‌های بالایی باشد.

اما گلیزر از سفر خود به خاورمیانه برای مذاکره با سرمایه گذاران احتمالی در زمانی که به دنبال فروش باشگاه لیگ برتری است، استفاده کرده است. منچستریونایتد و گروه راین در تماس با اتلتیک در مورد این ماجرا اظهار نظر نکردند.

روز چهارشنبه، گلیزر به اتلتیک گفت که روند فروش در طول سفر او به قطر "به جلو پیش می‌رود."

او پس از تماشای برد 2-0 فرانسه در نیمه نهایی مقابل مراکش گفت: "این لزوماً یک فروش نیست، این یک روند است و ما با این روند پیش می‌رویم، بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. این به روز رسانی است، این روند است و روند در حال ادامه است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز