خبرگزاری کار ایران

محمدی: ای کاش دربی حین مسابقات بود/ ورود تماشاگران؟ تابع قانون هستیم/ در جریان مسائل مالی سفر اعضای هیات مدیره به قطر نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۳۵۸

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی در حاشیه مراسم ختم شادروان کریم باوی پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: به نوبه خودم به خانواده آقای باوی تسلیت عرض می‌کنم. آقای کریم باوی جز اسطورهای زمان ما بودند. بازیهای ایشان را در پرسپولیس و تیم ملی می‌دیدیم.  متاسفم که دیگر ایشان را نداریم و کنار ما نیستند امیدوارم خداوند به خانواده‌شان صبر بدهد.

وی در خصوص اینکه قرار است باشگاه پرسپولیس بخشی از ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار شهرداری قرار دهد، تصریح کرد: نه اصلاً چنین چیزی نیست. ما طرحی برای آن قسمت پارکینگ داریم که مشغول پیگیری است. این طرح‌ها ورزشی هستند و در قسمت پارکینگ ورزشگاه قرار است احداث شود. وقتی راه‌اندازی شود رسماً اطلاع رسانی می‌کنیم. با همکاری شهرداری منطقه 19 یکسری کارها را داریم در پارکینگ ورزشگاه کاظمی پیش می‌بریم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره بعضی موارد مطرح شده  پیرامون انتقال مهدی ترابی به باشگاه یونانی گفت: فکر کنم در حد شایعه است.

محمدی در آستانه دربی پایتخت عنوان کرد: حدود 52 یا 53 روز لیگ برتر تعطیل شد.یک مقدار شرایط بچه‌ها دور از مسابقات رسمی بودند. بهتر بود دربی یکجوری برگزار می‌شد که حین مسابقات بود. بچه‌ها با جان و دل بازی می‌کنند و امیدواریم به نفع پرسپولیس رقم بخورد.

وی در خصوص امکان ورود تماشای دربی توسط هواداران، گفت: ما تابع قانون هستیم چون استقلال میزبان است اگر  قانون اجازه بدهد با حضور هواداران ما خوشحال می‌شویم چرا که سرمایه اصلی باشگاه هستند. امیدواریم این اتفاق رقم بخورد.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا یکسری اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود مشکلات مالی سرخ‌پوشان راهی قطر شدند، گفت: من در جریان نیستم و اطلاع ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز