خبرگزاری کار ایران

مجوز حرفه‌ای استادیوم آزادی بعد از ۵۰ سال صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۶۵

سازمان توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از صدور مجوز حرفه‌ای ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور،مجوز حرفه ای و گواهینامه انطباق با الزامات AFC برای استادیوم ورزشی آزادی صادر شد.

تیم کارشناسی از شرکت بین المللی گواهی دهنده شخص ثالث و مستقل ‌‌مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت پس از بررسی های فراوان و تطبیق موارد طرح شده از سوی AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا)،مجوز حرفه ای و گواهینامه انطباق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای استادیوم‌ورزشی آزادی صادر کرد.

کسب این مجوز حرفه ای با حمایت های مسئولانه حمید سجادی وزیر ورزش و‌جوانان و پیگیری های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و همت و تلاش مجدانه ملی حاصل شد.

گواهی ارزیابی انطباق ایمنی بعد از ۵۰ سال و برای نخستین بار از بدو تاسیس مجموعه ورزشی آزادی صادر می شود تا دغدغه بخش بزرگی از جامعه ورزش کشور رفع شده و الزامات مورد نیاز برای برگزاری مسابقات رسمی و صدور مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس لحاظ گردد.

گواهینامه انطباق با الزامات AFC جهت صدور تایید نهایی به این کنفدراسیون ارسال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز