خبرگزاری کار ایران

راز عجیب غیبت سیلوا در جشن گلزنی پرتغال مقابل سوئیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۸۱۰

بازیکن تیم منچسترسیتی اقدام عجیب و البته هوشمندانه‌ای را در بازی برابر سوئیس انجام داده است.

به گزارش ایلنا، هواداران تازه متوجه شده‌اند که چرا برناردو سیلوا از شادی کردن با هم تیمی‌های پرتغالی خود در برابر سوئیس امتناع کرده است.

وقتی گونکالو راموس سه شنبه شب پرتغال را با گل اول از سوئیس پیش انداخت، برناردو سیلوا به طور کامل با هم تیمی‌هایش جشن نگرفت.

مهاجم بنفیکا در ترکیب اصلی جای کریستیانو رونالدو را گرفت و در اولین بازی خود در جام جهانی یک هت تریک خیره کننده به ثمر رساند، در نهایت پرتغال با نتیجه 6-1 تیم تحت هدایت مورات یاکین را شکست داد.

په په، رافائل گوئررو و رافائل لیائو نیز در این بازی گلزنی کردند که بازی بعدی را در یک چهارم نهایی جام جهانی را با مراکش برگزار کنند.

سیلوا به جمع بازیکنان تعویضی پیوست اما او سریعتر از بقیه به زمین بازی برنگشت در حالی که شادی پس از گل پایان یافته بود.

با این حال، تماشاگران با انتشار ویدیویی از روی سکوها متوجه شدند که چرا سیلوا به سرعت به زمین بازی برنگشت و در نیمه حریف حضور داشت.

آن‌ها فکر می‌کنند او این کار را انجام داد تا سوئیس نتواند مسابقه را از سر بگیرد و بلافاصله تلاش کند و گلزنی کند.

این احساس بدین خاطر وجود دارد که چون قانون 8 فیفا می‌گوید برای از سرگیری بازی، "همه بازیکنان، به جز بازیکنی که بازی را شروع می‌کند، باید در نیمه زمین بازی خود باشند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز