خبرگزاری کار ایران

اعتراف عجیب: آرژانتین هیچوقت پلن دوم نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۰۰۳

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال آرژانتین راز جالبی را از همبازی بودن با لیونل مسی فاش کرده است.

به گزارش ایلنا، پابلو زابالتا مدافع سابق آرژانتین در گفت‌و‌گویی رادیویی قبل از بازی آرژانتین مقابل استرالیا اعتراف کرد که تیم آرژانتین در زمان او هیچ پلن دومی برای بازی نداشت چرا که همیشه پلن اول آنها جواب می‌داد: «اگر شما لیونل مسی را در تیم خود دارید فقط کافی است توپ را به او پاس بدهید. این همه کاری بود که ما باید انجام می‌دادیم. می‌دانم که ما بیش از حد به او تکیه می‌کردیم اما وقتی که او فضای کوچکی پشت محوطه جریمه یا داخل آن پیدا کند، همیشه خطرناک است.» 

گل هفتصد و هشتاد و نهم (789) مسی که در بازی با استرالیا به ثمر رسید دقیقاً تصویرگر همین روایت بود. فشار شدیدی که استرالیا به مسی وارد کرده بود باعث شده بود میزان توپ لو دادن‌های او تا دقیقه 35 بالاتر از حد نرمال ستاره‌ای در حد لئو باشد اما زمانی که استرالیا به مسی اجازه داد که یکی از آن فضاهای کوچک را پیدا کند، او آنها را به سختی مجازات کرد و گل اول آلبی سلسته را زد. این نهمین گل مسی در جام‌های جهانی بود و اولین در یک‌هشتم نهایی. 

چه کسی می‌تواند بگوید او نمی‌تواند این رکورد را در جام جهانی قطر بهبود بخشد؟ این همان مسی ناب قدیمی بود. هواداران آرژانتین مثل همیشه و به سبک خاصی که آنها و طرفداران بارسلونا انجام می‌دهند، مسی را با تعظیم شدن جلوی او تشویق می‌کردند. لئو بار دیگر نشان داد خدای فوتبال چه کسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز