خبرگزاری کار ایران

ساوت گیت: غیبت مانه تفاوتی در سنگال ایجاد نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۴۰۱

سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید غیبت سادیو مانه، ستاره سنگال به دلیل مصدومیت، کار شکست دادن قهرمان آفریقا را در روز یکشنبه آسان نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، سادیو مانه در تمام طول تورنمنت برای سنگال غایب بوده و ساوتگیت اذعان می‌کند که تحت تاثیر عملکرد حریف شاگردانش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قرار گرفته است.

ساوتگیت گفت: «من فکر می‌کنم سادیو بازیکنی باورنکردنی است و هر تیمی دوست دارد او را داشته باشد، اما در غیاب او (بازیکنان سنگال)قوی شده‌اند و با از دست دادن او روحیه‌ای عالی نشان داده‌اند.

ما می دانیم که این در سطح بازی تفاوتی ایجاد نمی‌کند. ما باید آماده و در بهترین حالت خود باشیم. ما بسیار تحت تأثیر آن‌ها هستیم. آن‌ها قهرمان آفریقا هستند، ملتی بسیار مغرور، آن‌ها رقبای بزرگی هستند که باورهای زیادی دارند و بازیکنان با عملکرد فردی عالی هستند که باعث ایجاد مشکلات و دردسرهای زیادی می‌شوند.

آلو سیسه [سرمربی] کار خوبی انجام داده است. آن‌ها بسیار بدشانس بودند که به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه راه پیدا نکردند و این بار شایسته این کار بودند، بنابراین ما می‌دانیم که چه وظیفه‌ای در پیش داریم. بازیکنان سنگالی در لیگ برتر – و برخی از بازیکنان چمپیونشیپ که واقعاً مانند بازیکنان لیگ برتر هستند – مانند بازیکنانی از سراسر جهان، بازی ما را غنی کرده‌اند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز