خبرگزاری کار ایران

هری کین پیش از بازی سنگال: احساس آمادگی دارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۳۶

هری کین در جام جهانی قطر گلزنی نکرده اما سه پاس گل ارسال کرده است.

به گزارش ایلنا، هری کین در سال 2018 کفش طلای جام جهانی را با شش گل به دست آورد، اما پنج گل از آن‌ها در مرحله گروهی به ثمر رسید و تا زمانی که انگلیس در نیمه نهایی مقابل کرواسی شکست خورد، او رو به افت به نظر می‌رسید.

این بازیکن 29 ساله روز شنبه گفت که امیدوار است این روند را در قطر معکوس کند - درست همانطور که در یورو سال گذشته انجام داد. او درمسابقات دور حذفی 4 گل به ثمر رساند و انگلیس در نهایت به فینال رسید و در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا شکست خورد.

هری کین به خبرنگاران گفت: "فکر می‌کنم احتمالاً به سال 2018 در جام جهانی برمی‌گردد. از جنبه‌های فیزیکی و شاید روحی، مسابقات را عالی شروع کردیم، من مسابقات را با گل‌های زیادی شروع کردم و انرژی زیادی مصرف کردیم.

همانطور که مسابقات ادامه داشت، احساس می‌کردم که عملکردم ممکن است در مراحل بعدی کاهش یابد. قبل از یورو هوشیار بودم که تلاش کنم مسیر دیگری را طی کنم. سعی می‌کردم مطمئن شوم که از نظر جسمی و روحی در بهترین حالت برای مراحل حذفی هستم.

من به نوعی این را به این مسابقات رساندم. دوست دارم اکنون با دو یا سه گل اینجا بنشینم، اما فکر می‌کنم مرحله گروهی به خوبی پیش رفته است. با رفتن به مرحله حذفی، واقعا احساس خوبی دارم. احساس آمادگی و تیزبینی دارم. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز